Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

istart.webbsearches.nl

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11 19:39
Hallo,

Weer... Again.. Een probleem met mn laptop. Maar dit is wel volgens mij de aller laatste! Nu is het dat mijn WiFi het het ene moment wel doet, en het andere moment weer niet... Mobiel, andere laptops en desktops, 0 problemen (ook op hetzelfde moment dat mn laptop geen verbinding heeft). Nu heb ik ook last van het istart.webbsearches startpagina. Ik verwacht dat hier een verband in zit... Dat die iets heeft, dat ' ie al het internet uitschakelt. Ik heb op internet gezocht, en hier hebben ze het erover dat het in je configuratiescherm --> Programma's en onderdelen moet staan. Ik heb de hele lijst doorgespit, maar er staan geen rare dingen tussen... Als ik mijn startpagina gewoon weer wijzig in Google.nl, is het bij het herstarten van de browser weer terug gegaan naar istart.webbsearches.nl .... Iemand enig idee?
Deze laptop is het, met deze wifi chip:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth€ 22,64€ 22,64
1Asus N550JV-CM068H€ 1.099,-€ 1.099,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.121,64

Groeten,
Sander

[ Voor 42% gewijzigd door Sandert98 op 26-08-2014 16:55 ]

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11 19:39
Ik heb op internet gezocht, en hier hebben ze het erover dat het in je configuratiescherm --> Programma's en onderdelen moet staan. Ik heb de hele lijst doorgespit, maar er staan geen rare dingen tussen...
Ik heb Avast Free & Malware Bytes Premium staan op mn pc om 'm clean te houden. Beiden hebben ze dit niet gevonden... :(

[ Voor 21% gewijzigd door Sandert98 op 26-08-2014 17:06 ]

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:08

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Scan hem eens met adwcleaner, grote kans dat je hiermee die hijacker kan verwijderen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:10

Nogne

>.<

Kijk is naar de eigenschappen van je browser snelkoppeling. Daar hoort bijvoorbeeld: "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" te staan. Maar wat er bij jou waarschijnlijk staat is iets wat lijkt op:
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" "istart.webbsearches.nl" Dat betekend dat op het moment dat je internet explorer opstart dat hij istart.webbsearch.nl als eerste laat zien (dus overruled je startpagina)

Haal de URL weg achter de snelkoppeling en start je browser dan nogmaals op. Als het goed is is je startpagina weer normaal.

ps wat in mijn voorbeeld IE is kan bij jou firefox/chrome etc zijn.

(Ik heb gisteren een soort gelijk iets gehad bij een buurjongen en toen ik alle spyware had weggehaald bleef zijn "startpagina" vi-view of iets in die richting)

[ Voor 9% gewijzigd door Nogne op 28-08-2014 10:37 ]

PS/XBL: Nogne

• nldbobg
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-10 09:33
Dit soort "malware" houd er inderdaad van om ALLE snelkoppelingen naar een webbrowser aan te passen zodat je bij opstart hun pagina als start pagina krijgt.

oplossing:
- verwijder de malware.
- verwijder alle snelkoppelingen naar de browser (dus ook die aan de taakbalk vastgepind zitten).
- zorg ervoor dat de startpagina in de applicatie weer op jouw standaart staat ingesteld.
- maak handmatig nieuwe snelkoppelingen (ga naar de instal map -> rechtermuisknop op applicatie -> maak snelkoppeling -> deze weer op bureablad plaatsen).

Maak je met de laptop gebruik van het "windows netwerk management' of de Asus software om verbinding te maken met wifi?
Pagina: 1