Ik zoek een?
Ik ben sinds mijn (2e) Moto G kapot ging al opzoek naar een nieuwe goede smartphone. Na de Moto G heb ik een Galaxy S3 gehad maar vanwege de Samsung interface heb ik dit toestel geretourneerd. Ik zoek een smartphone met een goede accuduur. Dat is veruit het belangrijkste voor mij. Ik wil niet dat ik elke keer naar mijn batterijpercentage moet kijken om in te schatten of ik de dag wel door ga komen.
Wat is je budget?
Inmiddels ben ik er achter gekomen dat 'alle waar naar zijn geld' ook zeker opgaat voor smartphones. Ik heb een budget van tussen de €100 en maximaal €350,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het toestel gaan gebruiken voor alle dagelijkse behoeftes (social media, mail, agenda etc) en ook voor games. Ook ga ik het toestel vrijwel elke dag als MP3-speler gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet echt een voorkeur qua merken. Ik wil in ieder geval geen iPhone (overigens ook niet mogelijk met dit budget volgens mij). Ook wil ik sowieso een Europees toestel.
Belangrijke punten:
Goede accuduur (!!)
Niet te groot (scherm MAXIMAAL 5 inch maar liefst kleiner)
Goede prestaties (voor games als Real Racing, Plants vs Zombies 2 en Asphalt
Voorkeur voor fysieke 'home'-knop
Zelf heb ik al gekeken naar de volgende toestellen:
Ik heb 2 toestellen in dit lijstje staan die ik al eens in bezit heb gehad (de Moto G, 2 keer defect toestel gehad maar het blijft toch een fijne telefoon) en de Galaxy S3 (misschien een custom ROM oid, de hardware vond ik perfect).
Als jullie dit lijstje zo lezen, wat lijkt dan de beste keuze? Eventueel andere toestellen kunnen natuurlijk ook.
. Telefoon moet minimaal 1 jaar meegaan en liefst richting de 2.
Ik ben sinds mijn (2e) Moto G kapot ging al opzoek naar een nieuwe goede smartphone. Na de Moto G heb ik een Galaxy S3 gehad maar vanwege de Samsung interface heb ik dit toestel geretourneerd. Ik zoek een smartphone met een goede accuduur. Dat is veruit het belangrijkste voor mij. Ik wil niet dat ik elke keer naar mijn batterijpercentage moet kijken om in te schatten of ik de dag wel door ga komen.
Wat is je budget?
Inmiddels ben ik er achter gekomen dat 'alle waar naar zijn geld' ook zeker opgaat voor smartphones. Ik heb een budget van tussen de €100 en maximaal €350,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het toestel gaan gebruiken voor alle dagelijkse behoeftes (social media, mail, agenda etc) en ook voor games. Ook ga ik het toestel vrijwel elke dag als MP3-speler gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb niet echt een voorkeur qua merken. Ik wil in ieder geval geen iPhone (overigens ook niet mogelijk met dit budget volgens mij). Ook wil ik sowieso een Europees toestel.
Belangrijke punten:
Goede accuduur (!!)
Niet te groot (scherm MAXIMAAL 5 inch maar liefst kleiner)
Goede prestaties (voor games als Real Racing, Plants vs Zombies 2 en Asphalt
Voorkeur voor fysieke 'home'-knop
Zelf heb ik al gekeken naar de volgende toestellen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Huawei Ascend G6 (4G/LTE) Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Huawei Ascend P7 Zwart | € 319,- | € 319,- |
| 1 | LG Nexus 5 16GB Zwart | € 325,- | € 325,- |
| 1 | Motorola Moto E Zwart | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Samsung Galaxy S III 16GB Blauw | € 227,- | € 227,- |
| 1 | Sony Xperia M2 Zwart | € 186,99 | € 186,99 |
| 1 | Sony Xperia SP Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Sony Xperia Z Zwart | € 281,99 | € 281,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.027,98 | |
Ik heb 2 toestellen in dit lijstje staan die ik al eens in bezit heb gehad (de Moto G, 2 keer defect toestel gehad maar het blijft toch een fijne telefoon) en de Galaxy S3 (misschien een custom ROM oid, de hardware vond ik perfect).
Als jullie dit lijstje zo lezen, wat lijkt dan de beste keuze? Eventueel andere toestellen kunnen natuurlijk ook.
[ Voor 3% gewijzigd door flashingst op 26-08-2014 15:33 ]