Gamepc kopen, mist alleen moederbord, welke moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• suarez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-04-2025
gallery: suarez

ik wil graag een moederbord dat veel kan en goed is, prijs mag tussen de 50 en 120 zijn, maar heb graag een paar voorbeelden in verschillende prijsklassen.
alvast bedankt! :) :)

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Welkom op tweakers ;)

We verwachten dat je zelf research doet voordat je iets gaat vragen.
Wat doe je met de PC?
Wat heb je zelf al gevonden?
Waar twijfel je aan?

Eerst zelf een beetje initiatief ;)

2x BambuLab H2C 3D printer - Elegoo Saturn 16K Resin printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
http://www.amazon.de/gp/a...=UTF8&smid=A3JWKAKR8XB7XF
nu voor de helft van de prijs. moet wel een duits afleveradres hebben. maar met kort googlen vind je dat wel.

geen idee of alles past, maar voor de prijs.

laat maar, actie voor bij...

je kan met de RML tag bij je lijst, je lijstje ook hier posten. gemakkelijker voor ons.

en wat wil je exact? Welke games? welke resolutie? nog andere dingen die je belangrijk vind? wil je overclocken? (voor gaming niet heel interessant eigenlijk)

[ Voor 37% gewijzigd door Waah op 26-08-2014 15:10 ]

• suarez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-04-2025
allereerst bedankt!

ik ga met de pc vooral gamen.
ik heb de ASUS M5A97 EVO gevonden, alleen ik twijfel aan deze keuze, omdat ik de juiste wil maken.
daarom heb ik dit topic geopend zodat ik hopelijk een paar second opinions te horen krijg zodat ik de juiste keuzes kan maken

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik had de m4a89gtd PRO en die stelde me nooit teleur dus ik denk dat het wel goed zit.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:18

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hallo suarez en welkom op Tweakers :)

Je huidige openingspost is nogal summier waardoor mensen niet goed advies kunnen geven. Ook staat het topic op de verkeerde plek. Ik raad je aan een nieuw topic te maken in Componenten Aankoopadvies.

Hier kan je trouwens lezen hoe je de lijst uit je gallery makkelijk in een tabel kan omzetten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.