Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheDream07
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Beste Tweakers,,

Na het importeren van een outlook.pst bestand wil mijn agenda niet meer laden.
Ik kan wel met een zoekopdracht mijn afspraken vinden waarvan ik weet dat ze er aan komen.
Deze worden dan ook weergegeven (! alleen met een zoekopdracht dus !)

Maar het normale maandoverzicht word niet weergegeven.
Samen met het niet laden van de agenda is dan ook een laadbalk te zien die als maar door blijft gaan.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Groet,
Stef

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Outlook is client software, ik verplaats het topic dan ook even naar: Client Software Algemeen

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is de PST misschien corrupt? Draai scanpst, te vinden in C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14

edit: op een 64b OS met 32b OFF. Anders in de gewone \programfiles

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 26-08-2014 15:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheDream07
ik denk dat de .PST niet corrupt is want alle mail en sub folders zijn wel netjes geladen.
daarom vind ik het ook raar dat de afspraken wel in de agenda staan als je ze zoekt via een zoek opdracht, maar niet te zien zijn in het maand overzicht. want die blijft laden.

maar ik zal is een scan voeren over de .pst zo dra ik weer toegang heb tot de machina waar dit op draait.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
1 maak backup van PST-map, plaats deze op je bureaublad of zo
2 verwijder 'oude' PST-map
3 start Outlook -> Outlook maakt nu een nieuwe PST-map. Alles is leeg.
4 importeer items vanuit de in stap 1 gemaakte backup.

Houdoe

• TheDream07
@ Witte,
Bedoel je echt de MAP waar alles in staat of het .PST bestand?

De volgorde die ik heb gebruikt is: met een kale outlook begonnen, eerst de .pst ingeladen en toen heeft die gene zijn E-mail weer toegevoegd.. zou het daar dan toch fout zijn gegaan?

dat ik dus eerst het e-mail had moeten instellen en daarna pas de .pst moeten inladen?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik zou eerst een werkende Outlook creeëren, d.w.z.
- Outlook afluiten
- PST-map backuppen (reservekopie maken)
- complete Outlookprofiel verwijderen
- dan start je Outlook en maak je een (automatisch) profiel aan. POP3/SMTP, IMAP of Exchange etc. instellen.

Nu heb je een werkende Outlook. Outlook heeft voor je achter de schermen een PST-file gemaakt.
Stuur jezelf maar een mail om te kijken of alles werkt. Check ook meteen je agenda :)

Ten slotte kan je je oude PST-map importeren:

Bestand -> Openen -> Importeren ->gegevens uit een ander programma of bestand importeren

Etc.

Houdoe

• TheDream07
Oke bedankt voor de reacties, dan gaan we dat even proberen.
Ik zal morgen even een update geven hoe het is gegaan.
Pagina: 1