Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bluetooth Speaker aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

• bovengemiddeld
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11 14:36
Hallo,

Ik ben opzoek naar een zo'n goed mogelijke bluetooth speaker voor maximaal 40 euro. Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken maar kom er niet uit. Er gewoon verschrikkelijk veel keus. En alle reviews zeggen iets anders. + dat iedereen zijn eigen standaarden heeft qua geluid. Ik besef ook wel dat je voor 40 euro niet geweldig geluid krijgt, en hoop daarom het beste voor mijn geld te krijgen.

Zelf had ik de Urban Revolt StreetBeat in gedachten:
pricewatch: Urban Revolt Streetbeat

Of de amazon basics speaker:
Amazon Basics

Maar ik hoop dat jullie suggesties hebben. Want ik kom er niet uit.
Alvast bedankt :)

Samenvatting:
Weet jij een goede draagbare bluetooth speaker van rond de 40 euro, please meld het.

MVG ;w

[ Voor 28% gewijzigd door bovengemiddeld op 26-08-2014 18:22 . Reden: Duidelijker en spelling ]

• bovengemiddeld
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11 14:36
Edit*

Sorry deze post was onodig :-( :-( :-(

[ Voor 81% gewijzigd door bovengemiddeld op 26-08-2014 18:23 . Reden: Onodig ]

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
Ikzelf heb deze week de Sardine SDY-019 binnegekregen uit Hongkong. kostte me 24 euro, en dat ding doet me niks anders dan verbazen. zo goed in elkaar gezet, stevig en wat een geluid! dus wil je goedkoop en goede kwaliteit, dan zit je met dat ding zeker goed!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-11 16:32
Kijk eens of je ergens een Stereoboomm 500 kan vinden (ze komen soms op ibood of kijkshop).
Ik heb er ooit 3 voor EUR 90 gekocht.

Deze speaker kost een fractie van een JBL Charge (EUR 130), maar klinkt schijnbaar hetzelfde of een fractie wat beter.

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben ook op zoek naar een bluetooth speaker. Voornamelijk voor het streamen vanaf telefoon/ipod. Graag met een oplaadbare accu er in. Nu kwam ik uit bij de Cambridge Audio Minx Go. Maar bedacht me dat het accu niveau niet af te lezen is bij dit apparaat. En ik kan eigenlijk geen setjes vinden waarbij dit wel mogelijk is. Zijn ze er wel?

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-11 21:04
erikjannemann schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:28:
Ik ben ook op zoek naar een bluetooth speaker. Voornamelijk voor het streamen vanaf telefoon/ipod. Graag met een oplaadbare accu er in. Nu kwam ik uit bij de Cambridge Audio Minx Go. Maar bedacht me dat het accu niveau niet af te lezen is bij dit apparaat. En ik kan eigenlijk geen setjes vinden waarbij dit wel mogelijk is. Zijn ze er wel?
Kijk eens naar de speaker die ik aanraadde, voor 24 euro kun je er geen buil aan vallen ;)
Laat ook de accu status zien...

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Koop in ieder geval een met aptX of AAC.

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 21:14
erikjannemann schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:28:
Wellicht niet het antwoord wat je verwachtte, maar ik mis de accu indicator totaal niet op mijn Minx Go.
Hij gaat echt heel lang mee op de accu, de opgegeven 16 uur van Cambridge is op maximaal volume gok ik, op normaal volume (achtergrond op een feestje, muziek voor overdag etc) haal ik er makkelijk 25 uur uit.
Ik gebruik hem dan ook zonder te letten op de accu spanning en als ik vermoed dat het weer eens tijd wordt hang ik hem aan de lader (hij is trouwens ook zo vol).

Wat hij overigens wel heeft is een lampje op de achterkant die aangaat als de lading onder een bepaald niveau komt, (20%?) Dus dat kun je ook gebruiken als een goeie indicator dat het tijd is weer eens op te laden ;)

Echt, dit kleine dingetje moet je niet in de weg staan van het kopen van een Minx Go, binnen zijn prijsrange (met een ruime marge naar boven) is het by-far de beste koop qua geluid, ik heb er genoeg geluisterd destijds voor aanschaf :P. Iedereen die hem hoort is stomverbaasd van het geluid dat uit dit kleine wondertje komt.

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ok, bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens op zoek naar een exemplaar van de Minx Go zodat ik het zelf kan beluisteren. Ben erg benieuwd. Alleen geen idee waar die dingen ergens in de winkel staan...

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:46
Laats bij iBood deze bluetooth speaker gekocht:

http://www.gear4.com/product/_/678/streetparty-wireless/

Prima dingetje, toen voor 30 euro. Ik zie dat die nog boven de 40 is normaal gesproken, maar als je leuke aanbieding tegenkomt is het ook echt wel een leuke speaker. Goed geluid, hij weegt ook wel wat (voelt daardoor niet goedkoop) en houdt het tot nog toe ruim, de opgegeven, 8 uur uit op de accu. (niet precies gemeten, maar nu nog maar 1 keer opgeladen en toch zeker 20 uur gedraaid)

@David
Op zich leuk die 2 termen, maar lang niet altijd van toepassing. Als je hem mobiel wil gebruiken voegt dat echt niet meer zoveel toe. Daarbij moet je afspeel apparaat dit ook ondersteunen in het geval van aptX.

AAC is een codec, die qua ondersteuning niet veel invloed heeft op je speaker, je speaker speelt niet zelf het audio bestand af, het gaat er bij de speaker meer om of deze de betreffende geluidskwaliteit/ bitrate aankan.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor een goedkope maar kwalitatief prima Chinese import kan je ook naar de Earson ER151 kijken.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jbdeiman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:10:
@David
Op zich leuk die 2 termen, maar lang niet altijd van toepassing. Als je hem mobiel wil gebruiken voegt dat echt niet meer zoveel toe. Daarbij moet je afspeel apparaat dit ook ondersteunen in het geval van aptX.

AAC is een codec, die qua ondersteuning niet veel invloed heeft op je speaker, je speaker speelt niet zelf het audio bestand af, het gaat er bij de speaker meer om of deze de betreffende geluidskwaliteit/ bitrate aankan.
Klopt, de andere kant moet het ook ondersteunen. Dat is inderdaad nog niet vanzelfsprekend, toch zijn er genoeg devices die aptX en/of AAC ondersteunen als je er op let.
AAC is net als aptX een codec binnen het A2DP profiel, dus die opmerking van je klopt niet.
Verschil van dag en nacht t.o.v. de standaard brakke SBC codec.
Ik vind het van meerwaarde. Zelfs voor mobiele speakers. Want een goedkope speaker die al relatief slecht geluid maakt, ga je toch niet ook nog eens van brakke invoer voorzien? :)

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Ik heb recentelijk de Earson ES151 aangeschaft. In Nederland is die bekend als de Hercules Outdoor BTP04, via DX verkrijgbaar voor zo'n 25 euro.

Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen proberen, maar het volume, de geluidskwaliteit en de bouwkwaliteit maakten een goede indruk op mij.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:28
EMP schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:55:
Ik heb recentelijk de Earson ES151 aangeschaft. In Nederland is die bekend als de Hercules Outdoor BTP04, via DX verkrijgbaar voor zo'n 25 euro.

Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen proberen, maar het volume, de geluidskwaliteit en de bouwkwaliteit maakten een goede indruk op mij.
Of bij Banggood. Betere website en wat goedkoper dacht ik.

Maar idd de earson, heb ik ook, stuk beter geluid van bijna alles wat in de MM stond voor rond de €80
Pagina: 1