Hallo,
Ik ben opzoek naar een zo'n goed mogelijke bluetooth speaker voor maximaal 40 euro. Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken maar kom er niet uit. Er gewoon verschrikkelijk veel keus. En alle reviews zeggen iets anders. + dat iedereen zijn eigen standaarden heeft qua geluid. Ik besef ook wel dat je voor 40 euro niet geweldig geluid krijgt, en hoop daarom het beste voor mijn geld te krijgen.
Zelf had ik de Urban Revolt StreetBeat in gedachten:
pricewatch: Urban Revolt Streetbeat
Of de amazon basics speaker:
Amazon Basics
Maar ik hoop dat jullie suggesties hebben. Want ik kom er niet uit.
Alvast bedankt
Samenvatting:
Weet jij een goede draagbare bluetooth speaker van rond de 40 euro, please meld het.
MVG
Ik ben opzoek naar een zo'n goed mogelijke bluetooth speaker voor maximaal 40 euro. Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken maar kom er niet uit. Er gewoon verschrikkelijk veel keus. En alle reviews zeggen iets anders. + dat iedereen zijn eigen standaarden heeft qua geluid. Ik besef ook wel dat je voor 40 euro niet geweldig geluid krijgt, en hoop daarom het beste voor mijn geld te krijgen.
Zelf had ik de Urban Revolt StreetBeat in gedachten:
pricewatch: Urban Revolt Streetbeat
Of de amazon basics speaker:
Amazon Basics
Maar ik hoop dat jullie suggesties hebben. Want ik kom er niet uit.
Alvast bedankt
Samenvatting:
Weet jij een goede draagbare bluetooth speaker van rond de 40 euro, please meld het.
MVG
[ Voor 28% gewijzigd door bovengemiddeld op 26-08-2014 18:22 . Reden: Duidelijker en spelling ]