Volgens mij is het sinds de laatste update dat "verzendmethode" en "betaalmethode" niet meer werken op de bestelkosten pagina. De velden zelf werken in principe wel, maar de waardes lijken daarna volledig te worden genegeerd (en de veldjes zelf krijgen ook hun nieuwe waarde niet geselect na de reload)
Zelfde hier
Voor een vriend die in Belgie woont een PC samengesteld, en die laten we bij mij bezorgen (NL webshop dus, aangezien dat goedkoper is
). Hiervoor is een MasterCard noodzakelijk, maar na klikken op bereken geeft hij exact hetzelde aan en is de betaalmethode weer gewoon iDeal.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Haha, ik weet niet hoe droog ik het moet vinden dat ik ook in Belgie woon en in Nederland laat bezorgen... en ook met Mastercard wou betalen, als is voor mij de reden dat ik m'n reader kwijt ben
(kom wel gewoon uit nederland namelijk
)
Hoezo, Nederland is gewoon goedkoperDavid Mulder schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:24:
Haha, ik weet niet hoe droog ik het moet vinden dat ik ook in Belgie woon en in Nederland laat bezorgen... en ook met Mastercard wou betalen, als is voor mij de reden dat ik m'n reader kwijt ben(kom wel gewoon uit nederland namelijk
)
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat het niet werkt. Het verhaaltje is gewoon bijzaak
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Weten jullie zeker dat dat sinds de update van vanmiddag stuk is? Volgens mij hebben we daar veel langer geleden al dingen aan gewijzigd...
Hoedanook, deze workaround werkt bij mij:
Pak een prijslijstje van een willekeurig product, bijvoorbeeld deze en pas daar je voorkeuren links van de prijzen aan.
Die ingestelde voorkeur wordt in je profiel bewaard en vervolgens ook bij de bestelkosten gebruikt.
Pak een prijslijstje van een willekeurig product, bijvoorbeeld deze en pas daar je voorkeuren links van de prijzen aan.
Die ingestelde voorkeur wordt in je profiel bewaard en vervolgens ook bij de bestelkosten gebruikt.
Ah nee, bij mij is het al langer, had daar overheen gelezen 
Anyway, als het al bij jullie bekend is, heb ik niks gezegd
Workaround werkt trouwens prima
Anyway, als het al bij jullie bekend is, heb ik niks gezegd
Workaround werkt trouwens prima
Het werkte zeker voor me een week geleden toen ik bezig was. Was wel een andere wenslijst enzo, maar goed, denk niet dat een verschil maakt? Hoe dan ook, stuk is het nu zeker, das de kern van de zaak.ACM schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:58:
Weten jullie zeker dat dat sinds de update van vanmiddag stuk is? Volgens mij hebben we daar veel langer geleden al dingen aan gewijzigd...
Dat maakt niet zoveel uit neeDavid Mulder schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 01:06:
Was wel een andere wenslijst enzo, maar goed, denk niet dat een verschil maakt?
Klopt en ik heb het in ons interne ticketsysteem genoteerd zodat we het kunnen gaan oplossen. Maar voor het achterhalen van het probleem kan het zinvol zijn om te weten wanneer het stuk is gegaan.Hoe dan ook, stuk is het nu zeker, das de kern van de zaak.
Pagina: 1