Wat ga je met je laptop doen?
Met de Laptop wil ik de gebruikelijke dingen doen die je voor een studie doet (Word/Powerpoint/Internet etc.). Hier wil ik soms een spel op kunnen spelen tijdens tussenuren zoals Tomb Raider, Leaugue of Legends, Goat Simulator, Dirt 3, Sid's Meier Civilization etc.
Wat is je budget?
Rond de 500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet 5 keer per week mee naar school, dus niet al te groot en een lange batterijduur.
Op het moment kijk ik nu naar deze twee laptops:
Ik denk alleen wel dat een SSD erg handig kan zijn voor het vaak opstarten voor elk uur. Daarentegen kan een snellere processor en een sterkere videokaart ook niet veel kwaad voor de spellen die ik er op wil spelen.
Iemand die nog een goede laptop kent die voldoet aan deze eisen?
Met de Laptop wil ik de gebruikelijke dingen doen die je voor een studie doet (Word/Powerpoint/Internet etc.). Hier wil ik soms een spel op kunnen spelen tijdens tussenuren zoals Tomb Raider, Leaugue of Legends, Goat Simulator, Dirt 3, Sid's Meier Civilization etc.
Wat is je budget?
Rond de 500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet 5 keer per week mee naar school, dus niet al te groot en een lange batterijduur.
Op het moment kijk ik nu naar deze twee laptops:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Travelmate 115-M-P90J | € 438,50 | € 438,50 |
| 1 | HP Pavilion 15-p053nd | € 477,05 | € 477,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 915,55 | |
Ik denk alleen wel dat een SSD erg handig kan zijn voor het vaak opstarten voor elk uur. Daarentegen kan een snellere processor en een sterkere videokaart ook niet veel kwaad voor de spellen die ik er op wil spelen.
Iemand die nog een goede laptop kent die voldoet aan deze eisen?