Wat ga je met je laptop doen?
Laptop voor studie. Word, Excel, mail etc. Het enige spel wat ik speel is Football Manager. Video en foto's bewerken niet nodig.
Wat is je budget?
Budget is rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik moet ongeveer vier keer per week naar school en neem hem altijd mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren voor een merk. Wel heb ik negatieve ervaringen met Acer. Dus geen Acer.
Zelf zat ik te denken aan de ASUS R453LA-WX142H.
Een paar voorwaarden heb ik wel:
Scherm liefst 14 inch. Max 15,6 inch
Processer: i5.
SSD kaart. Heb begrepen dat het voor school handig is, omdat de laptop daardoor sneller opstart.
Ik heb op internet lopen zoeken, maar er is zoveel keus. Sta bijna op het punt om naar een winkel te gaan en me daar te laten voorlichten. Een vriend van mij kwam met het idee om hier een topic te openen.
Laptop voor studie. Word, Excel, mail etc. Het enige spel wat ik speel is Football Manager. Video en foto's bewerken niet nodig.
Wat is je budget?
Budget is rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik moet ongeveer vier keer per week naar school en neem hem altijd mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren voor een merk. Wel heb ik negatieve ervaringen met Acer. Dus geen Acer.
Zelf zat ik te denken aan de ASUS R453LA-WX142H.
Een paar voorwaarden heb ik wel:
Scherm liefst 14 inch. Max 15,6 inch
Processer: i5.
SSD kaart. Heb begrepen dat het voor school handig is, omdat de laptop daardoor sneller opstart.
Ik heb op internet lopen zoeken, maar er is zoveel keus. Sta bijna op het punt om naar een winkel te gaan en me daar te laten voorlichten. Een vriend van mij kwam met het idee om hier een topic te openen.