Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

IOS7 Frontpage bug

Pagina: 1
Acties:

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Ik kon niet zo snel vinden of deze al gemeld was. Maar elke keer als ik via een snelkoppeling op mijn iphone de Tweakers pagina wil bezoeken krijg ik altijd de cookie melding, als ik deze accepteer krijg ik ook nog eens de melding of ik een snelkoppeling op mijn beginscherm wil toevoegen. Ook na het inloggen doet dit probleem zich voor.

Zie bijgevoegde screenshots.
https://drive.google.com/...U0VFMThB/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/...RnZvalZZ/edit?usp=sharing

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Als je incognito naar Tweakers gaat, dan is het voor Tweakers onmogelijk om te detecteren of je de verplichte cookiemelding al hebt gelezen of dat je de pop-up voor site-pinning al gezien hebt...

• Kupauw
Ik had over het hoofd gezien dat ik uitgelogd word na het sluiten van mijn browser. Bestaat er voor de mobiele site niet iets als "altijd ingelogd blijven"?

Bedankt voor de snelle reactie.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Kupauw schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:43:
Ik had over het hoofd gezien dat ik uitgelogd word na het sluiten van mijn browser. Bestaat er voor de mobiele site niet iets als "altijd ingelogd blijven"?

Bedankt voor de snelle reactie.
De mobiele site is niets anders dan de dekstop site maar dan optimaal weergegeven voor een mobiel device. Dat betekend dus ook dat de login functionaliteit hetzelfde is als op de desktop. Indien je dus niet in incognito mode draait en geen cookies weggooid zou je inprincipe gewoon ingelogd moeten blijven. Indien je browser je uitlogd bij het sluiten ervan gok ik dat hij automatisch de cookies weggooid :)

• Kupauw
Wow, topic mag gesloten worden. Het knopje "private" in de safari browser staat verdekt opgesteld :)
Bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

np :)

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Kupauw schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:28:
Wow, topic mag gesloten worden. Het knopje "private" in de safari browser staat verdekt opgesteld :)
Bedankt!
Ik kwam er zelf ook pas na een lange tijd achter... :P no problemo
Pagina: 1