Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop nieuwe laptop/ultrabook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende maand naar Universiteit Gent en wil daarom een nieuwe laptop kopen. Mijn budget is maximaal €1200. Ik zou graag een lichte dunne laptop willen met:
  • SSD (liefst 256GB, maar 128GB is OK)
  • 8GB Ram (of als jullie denken dat 4GB genoeg is, is dat ook goed)
  • i5 of i7
  • Minstens 1080p scherm, maar geen 'te' hoge resolutie (scaling problemen etc.)
  • Een degelijke batterij
Voor mij hoeft er geen dedicated GPU in te zitten, ik heb zelf een Desktop PC waarop ik fatsoenlijk kan gamen.

Ik had enkele laptops in het oog, namelijk:Maar ik heb net deze goedkope, maar toch goede Lenovo gevonden:
Lenovo Yoga 2 13BE (i7/8GB RAM/256GB SSD/1080p/convertible) voor slechts €999

Is deze Lenovo betrouwbaar? Hij lijkt te goedkoop voor zijn specs.
Of zou ik toch de extra €150 besteden, ook al krijg ik dan geen 256GB SSD?
Zijn er nog goede laptops in deze prijsklasse?
Heeft BTO goede laptops/ultrabooks die aan mijn vereisten voldoen?

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
De Lenovo Yoga is een goed ding. De NL versie heeft net een gold award gewonnen bij HWI als beste studentennotebook tot 1000€. In NL heb je de i5 versie maar de i7 is natuurlijk alleen maar beter!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:04
Wat je ook kan doen is de Dell XPS 13 of XPS 15 nemen. Meld je aan als VIP en je krijgt 10% korting. Dan komt het wel in je prijs range voor wat je eraan wil uitgeven. Pluspunt aan de XPS15 is dat er nog voor een ultrabook een deftige videokaart in zit. de GTX750 2GB en hoge resolutie scherm.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC