Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral voor games en simulator zijn zoals flight x die wel bekend is om heavy cpu resource. Het is voor me kameraad trouwens wel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 1800 inclusief scherm, mijn voorlopige configuratie is rond 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het wordt een compleet nieuwe pc met alle nodige randapparatuur maar randapparatuur kan ik wel zelf doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil vooral graag dat flight x simulator met mod op "maximum" soepel kunnen spelen. Moderne cpu die jaren meegaan met gepaste gpu die ik later nog gaat upgraden over jaren want cpu gaat tegenwoordig lang mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Nvidia gpu en Intel combinatie. en voor het rest maakt het weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc zou welkom zijn maar geen hoofdpunt. Kameraad wil graag dat zijn pc cool uitziet met verlichting kleuren daarmee ik ook leds voorziet.
Ga je overklokken?
Ja ik ga overklokken als ik cpu performance tekort komt in Flight x en andere games. Het zou wel in richting 4 ghz voldoende zijn voor mij.
Ik heb al wat rondgekeken en reviews gelezen om juiste onderdelen te nemen die aanbevolen zijn en geschikt voor mijn doeleinden. Ik ga het systeem zelf voor hem in elkaar steken.
Ik hoop dat ik al veel goede onderdelen heb uitgekozen.
Het systeem zal vooral voor games en simulator zijn zoals flight x die wel bekend is om heavy cpu resource. Het is voor me kameraad trouwens wel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 1800 inclusief scherm, mijn voorlopige configuratie is rond 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het wordt een compleet nieuwe pc met alle nodige randapparatuur maar randapparatuur kan ik wel zelf doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil vooral graag dat flight x simulator met mod op "maximum" soepel kunnen spelen. Moderne cpu die jaren meegaan met gepaste gpu die ik later nog gaat upgraden over jaren want cpu gaat tegenwoordig lang mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Nvidia gpu en Intel combinatie. en voor het rest maakt het weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc zou welkom zijn maar geen hoofdpunt. Kameraad wil graag dat zijn pc cool uitziet met verlichting kleuren daarmee ik ook leds voorziet.
Ga je overklokken?
Ja ik ga overklokken als ik cpu performance tekort komt in Flight x en andere games. Het zou wel in richting 4 ghz voldoende zijn voor mij.
Ik heb al wat rondgekeken en reviews gelezen om juiste onderdelen te nemen die aanbevolen zijn en geschikt voor mijn doeleinden. Ik ga het systeem zelf voor hem in elkaar steken.
Ik hoop dat ik al veel goede onderdelen heb uitgekozen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 203,70 | € 203,70 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 110,04 | € 110,04 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,05 | € 272,05 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 87,78 | € 87,78 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 97,55 | € 97,55 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 209,- | € 209,- |
| 1 | NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve | € 15,83 | € 15,83 |
| 1 | Sharkoon Quad CCFL Caselight | € 15,95 | € 15,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 97,45 | € 97,45 |
| 1 | Corsair Air Series SP120 PWM High Performance Edition Twin Pack, 120mm | € 29,55 | € 29,55 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 83,65 | € 83,65 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 172,90 | € 172,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.465,40 | |