Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag heb ik jullie hulp/advies bij het (laten) bouwen van een pc. Ik wil de pc gaan gebruiken voor zowel videobewerking als gamen (met name GTA V). Van mijn huidge PC neem ik de harde schijven (WD 3 TB en Samsung 128 GB SSD) mee, dus dezen hoeven niet meer gekocht te worden. Mijn budget is rond de 800-900 euro. Ik ben niet van plan de pc te overclocken of uit te breiden in de toekomst, zo hoef ik dus (lijkt mij) geen moederbord met extra slots voor videokaarten. Laatste wens: het zou fijn zijn als de PC stil is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900
[b] Parts [b]
behuizing: geen idee
koeling: geen idee
Voeding: geen idee
moederbord: geen idee. Hoeft geen "extra slots" te hebben voor uitbreiding
processor: Voorkeur heeft Intel. Liefst een i7 van een recente generatie
videokaart: geen idee. Ati heeft voorkeur ivm betere prijs/kwaliteit (maar heb ik van horen zeggen)
geheugen: geen idee
harde schijven: nvt
dvd speler/brander: zo simpel mogelijk
Mocht ik iets zijn vergeten hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
Graag heb ik jullie hulp/advies bij het (laten) bouwen van een pc. Ik wil de pc gaan gebruiken voor zowel videobewerking als gamen (met name GTA V). Van mijn huidge PC neem ik de harde schijven (WD 3 TB en Samsung 128 GB SSD) mee, dus dezen hoeven niet meer gekocht te worden. Mijn budget is rond de 800-900 euro. Ik ben niet van plan de pc te overclocken of uit te breiden in de toekomst, zo hoef ik dus (lijkt mij) geen moederbord met extra slots voor videokaarten. Laatste wens: het zou fijn zijn als de PC stil is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900
[b] Parts [b]
behuizing: geen idee
koeling: geen idee
Voeding: geen idee
moederbord: geen idee. Hoeft geen "extra slots" te hebben voor uitbreiding
processor: Voorkeur heeft Intel. Liefst een i7 van een recente generatie
videokaart: geen idee. Ati heeft voorkeur ivm betere prijs/kwaliteit (maar heb ik van horen zeggen)
geheugen: geen idee
harde schijven: nvt
dvd speler/brander: zo simpel mogelijk
Mocht ik iets zijn vergeten hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!