Toon posts:

Nieuwe game-PC/videobewerking 800-900 euro (ex hdd's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Graag heb ik jullie hulp/advies bij het (laten) bouwen van een pc. Ik wil de pc gaan gebruiken voor zowel videobewerking als gamen (met name GTA V). Van mijn huidge PC neem ik de harde schijven (WD 3 TB en Samsung 128 GB SSD) mee, dus dezen hoeven niet meer gekocht te worden. Mijn budget is rond de 800-900 euro. Ik ben niet van plan de pc te overclocken of uit te breiden in de toekomst, zo hoef ik dus (lijkt mij) geen moederbord met extra slots voor videokaarten. Laatste wens: het zou fijn zijn als de PC stil is.

Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900

[b] Parts [b]

behuizing: geen idee
koeling: geen idee
Voeding: geen idee
moederbord: geen idee. Hoeft geen "extra slots" te hebben voor uitbreiding
processor: Voorkeur heeft Intel. Liefst een i7 van een recente generatie
videokaart: geen idee. Ati heeft voorkeur ivm betere prijs/kwaliteit (maar heb ik van horen zeggen)
geheugen: geen idee
harde schijven: nvt
dvd speler/brander: zo simpel mogelijk

Mocht ik iets zijn vergeten hoor ik dat graag.

Alvast bedankt! _/-\o_

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Het is wel de bedoeling dat je met een eigen lijstje/voorstek komt. Daarnaast, videobewerking. Is dat Windows Movie Maker of is dat bijvoorbeeld Sony Vegas Pro. Zit verschil in. En gaming en videobewerking. Schat dat eens in %, bijvoorbeeld 70% gaming en 30% videobewerking.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag met een voorstel komen, maar dan zou ik op bijv. Azerty echt random producten gaan selecteren.

Ik hoop een beetje op jullie input :)

Videobewerking is overigens Adobe Premiere en ook een GoPro studio (gebruik de GoPro studio om van timelapse een .avi file te maken, bewerk dat dan weer in Adobe Premiere).

Game/Vidoebewerking zou ik op 50/50 zetten.

Zou het erg waarderen als je met een suggestie voor een lijstje kon komen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 12:54 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Daarvoor hebben we dan de best buy guides.
Kijk daar eens rond. reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2014

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, daar heb ik wat aan.

merci :)

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Pagina: 1