Toon posts:

HD7950 1-3 sec zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het runnen van games als FF14 en LoL krijg ik regelmatig dat mijn scherm zwart wordt, maar mijn cursor wel zichtbaar blijft. Terwijl dit nooit het geval is wanneer ik hearthstone speel.

Specs:
i5 4590
Gigabyte G1.Sniper B5
Club3d hd7950
8GB Crucial Ballistix tactical ram
Seasonic S12II-Bronze 520W
Cooler Master N300 case

De drivers zijn al up-to-date, dus daar zal het hem niet aan liggen. Iemand enig idee?

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kijk met MSI Afterburner wat je temps zijn als het gebeurt. Lol en FF14 zijn zwaarder dan Hearthstone dus de kaart wordt waarschijnlijk warmer.

Je kan proberen de drivers nog te deinstalleren en en dan DDU te draaien. Daarna of dezelfde driver installeren of een oude versie waar je nog geen last had van het probleem (indien het aan de driver ligt).

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik dan ook geen fps lag ervaren? Aangezien hij wel gewoon max settings stable 60 fps draait.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

De spellen in kwestie kunnen zelfs op mindere kaarten max settings op 60fps draaien. Dus gewoon de bovengenoemde dingen proberen.
We weten hier helaas niet magisch wat er fout is. Je kan er alleen achter komen door andere dingen uit te sluiten. Voor hetzelfde geld trekt de voeding het niet meer omdat hij kapot is, dus gewoon een voor een dingen testen.
Natuurlijk zijn er ook extreme gevallen waar het direct duidelijk is welk onderdeel het probleem geeft.