Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SFTP folder mount windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Synoloy NAS waar ik de SFTP service heb draaien.
Toen Netdrive nog gratis was was dit mijn tool om een via SFTP folders te mounten op m'n vaste pc en laptop. Werkte top.
Op een gegeven moment was Netdrive niet meer gratis te gebruiken, sindsdien ben ik op zoek naar een nieuwe gratis of anders relatief goedkope toepassing om weer een folder met een drive letter te mounten op m'n windows systemen.

Op een ander systeem/dual boot waar ik ubuntu heb draaien is dit zeer makkelijk en is al ingebouwd.

Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, win-sshfs, Expandrive, etc, maar werkten niet met windows 8 of het was niet goedkoop, ongeveer €50 per licentie.

Ik heb me rot lopen zoeken, als ik iets gevonden denk te hebben is het software vergelijkbaar met FileZilla.

Is er iemand die mij kan helpen?

Bij voorbaat dank.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
Als die Synology intern draait bij je thuis, maak dan gewoon een SMB share en maak daar een netwerkschijf van?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar ik heb die Synology extern staan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het werkt, maar het stelt me maar in staat om één verbinding te maken en het verbindt niet automatisch als ik m'n pc opstart

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
En dat is niet met een opstart scriptje o.i.d. te maken? Je zal er zelf iets voor moeten doen. Daarbij is een dergelijk pakketje (waarbij je niets hoeft te doen waarschijnlijk :+) al vanaf 39 dollar beschikbaar.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Pagina: 1