Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LENOVO IdeaPad Z50-59426439

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en zoals altijd kom ik uit bij een aanbieding van de mediamarkt. Nu weet ik niet of dit komt omdat ik er totaal geen verstand van heb of omdat het zulke goede aanbiedingen zijn. Graag zou ik jullie mening willen vragen m.b.t. de volgende laptop: LENOVO IdeaPad Z50-59426439

Prijs = €500

Mocht je andere suggesties weten dan sta ik daar uiteraard voor open.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik vooral gebruiken voor mij studie, surfen, outlook, mailen en misschien een hele simpele game zoals WC3 FT.

Wat is je budget?
Ik wil ergens tussen de €500 en €600 uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal minstens 4 keer per week worden meegenomen naar de uni.

Zonder jullie was ik nergens. Bedankt alvast! :)

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Ik denk een goede keus eerlijk gezegd, ik heb zelf ook nog de G50-59425450 gezien. Beetje meer RAM en een AMD R5 met 2GB Ram.
Maar de resolutie is daarvan geen fhd helaas verder zijn ze vrijwel gelijk (behalve de kleur).

• Akeboshi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ben momenteel ook opzoek naar laptop in deze prijsklasse. Mijn eisen waren

14-15.6" scherm met full HD resolutie met minimaal Intel i5 CPU.

Bovenstaande laptop is dan een top-aanbieding.

Voor 500 euro koop je elders het i3-model.
Voor 550 euro koop je elders het Mediamarkt model met 6gb ipv 4gb.

Aangezien ik aan 4gb genoeg heb, ben ik van plan het Mediamarkt model te kopen (om indien nodig later nog zelf het geheugen uit te breiden).

Voor WC3 weet ik niet de minimale vereiste, maar je zou misschien ook wel kunnen kijken naar een goedkopere laptop met een intel i3 CPU. In de comments van de Laptop Guide Augustus staan een paar goede tips.

• GeeWizz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 15:29
Wellicht heb je wat aan deze review bij notebookcheck:
Lenovo IdeaPad Z50-70 (59427656) Notebook Review

Gaat weliswaar niet om exact hetzelfde model (andere processor oa) maar heeft wel hetzelfde beeldscherm en chassis, keyboard etc.. De bevindingen over het keyboard en beeldscherm zijn niet zo best. Keyboard is bij meer Lenovo modellen een zwak punt (letterlijk). Is mee te leven, maar ik zou het ff proberen in de winkel (of je retourrecht uitoefenen als je hem online koopt en het bevalt niet).

Als je niet vast zit aan de FHD resolutie, kun je ook nog es kijken naar bv. de Toshiba Satellite L50-B-18H met eveneens een i5 proc. Recent gekocht en bevalt goed, ook redelijk licht voor een 15.6".

[ Voor 14% gewijzigd door GeeWizz op 28-08-2014 10:35 ]