Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTML, ASP, SQL tutorial videos?

Pagina: 1
Acties:

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Beste Tweakers,

Binnenkort begin ik met de opleiding TI, Infrastructure Design & Security. Het eerste semester krijgen we HTML, asp.net en SQL. Mijn ervaring op deze onderwerpen is beginner. Heb er wel les in gehad, maar geen examen in gedaan.
Nou heb ik bij mijn vorige opleiding Netwerkbeheer heel veel baat gehad bij de videos van CBTNuggets over Microsoft 417,CCNA, Security noem het maar op. Werkte naar mijn gevoel beter dan uit een boek.

Nu is mijn vraag, bestaan er ook zulke videos voor de bovengenoemde onderwerpen? Ik heb zelf gezien dat Lynda.com ook HTML behandeld, maar meerdere zielen weten vaak meer dan één.

Heel erg bedankt Tweakers!

Ps. Mocht je nou een echt overtuigend boek weten die ik moet kennen voor deze onderwerpen, die jou heel erg hebben geholpen mag je die ook doorgeven. O+

Pps. Zover ik weet zit ik in het juiste forum voor deze vraag, mocht ik onoverhoop toch verkeerd zijn, mijn excusus <3

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Voor asp.net, kijk eens op http://asp.net veel video's en andere tutorials.

Html en SQL zou ik zo niet weten, probeer google eens

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Leren programmeren via video's is best nog moeilijk. Je kan vaak niet of niet goed lezen wat iemand aan het doen is, hij gaat te snel of te langzaam, etc. Je hebt echt veel meer aan goeie boeken wanneer het over programmeren gaat. Je moet immers niet alleen droge kennis opdoen maar ook het inzicht krijgen wat je met die kennis bereikt en dat werkt bij programmeren toch echt net iets anders dan bij de meeste andere dingen. ;)

Er zullen vast video's zijn, maar IMO kun je beter naar boeken kijken. O'Reilly heeft ongeacht het onderwerp eigenlijk altijd wel een goed verhaal.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Dank jullie wel voor de informatie!

En ik hou O'Reilly in de gaten!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Pluralsight is ook nog een optie. Via DreamSpark kan je als student 30 dagen gratis toegang tot een deel van hun functionaliteit krijgen.

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Probeer hier eens: http://www.microsoftvirtualacademy.com/
Microsoft Virtual Academy (MVA) offers online Microsoft training delivered by experts to help technologists continually learn, with hundreds of courses, in 11 different languages. Our mission is to help developers, knowledgeable IT professionals and advanced students learn the latest technology, build their skills, and advance their careers. MVA is free of charge

Cogito ergo dubito

• St33f
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:02
Voorheen thenewboston niks voor je?
Pagina: 1