Toon posts:

Is de ASUS A7V al te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt me een gaaf moederboard, in combinatie met de AMD duron 700mhz

Iemand die weet wanneer ze in NL verkrijgbaar zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijks heb ik daar nog een vraagje bij: duurt 't lang voor er snellere duron's komen ?? De max mhz is nu 700, maar ik ga liever voor een snellere als die binnenkort uitkomen..

ThX

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

tweede vraag: snellere durons dan 700mhz zal wel een tijdje duren. t.bird begint namelijk ook op die snelheid en amd heeft gezegd dat de beide series elkaar niet zullen overlappen. maw er komt pas een snellere duron als de traagste t.bird uit productie is genomen. kan dus nog wel een paar maanden duren.

Verwijderd

hoger geclockte Durons zullen nog wel een tijdje op zich laten wachten. Volgens mij staan 750 en 800Mhz op de planning voor eind Q3 dus over 3 maanden. Dat betekend dat dan de prijzen van de lagere versies flink zullen dalen :)
over het ASUS bordej misschien zit die multiplier functie er niet op dus nog ff afwachten!

thavinny

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt misschien erg newbeeee (wheeeeeee :)) maar wat is het nadeel precies mocht er geen multiplayer op zitten ?
Minder overclockbaar ofzo ? Dat boeit mij namenlijk niet zo aangezien ik hem wel op ze'n default laat draaien

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

idd. die multiplier-unlock die vinny bedoelt is alleen voor overclockers.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:43

me1299

$ondertitel

over het ASUS bordej misschien zit die multiplier functie er niet op dus nog ff afwachten!
Ik wil niet lastig zijn, maar dat bord is al in de verkoop. Kijk maar bij pricewatch, hoe kan daar dan nog twijfel over zijn?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Ik denk dat dat voorverkoop is? Volgens mij is ie er nog niet.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

deathknight: het gebeurt zo vaak dat allerlei dingen al in de prijslijsten vermeld staan terwijl ze nog niet leverbaar zijn.
bedrijven hebben het spul graag als eerste in hun lijst staan in de hoop dat je het dan alvast bij hun besteld.

Verwijderd

Topicstarter
Euhm volgens mij mankeer ik iets me'n ogen, ik zie de a7v toch echt niet in de pricewatch staan

Verwijderd

Wild> Zoals er dus al gezegd is :) dit is waarschijnlijk voorverkoop, en issie dus (nog) niet in de handel.. :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:43

me1299

$ondertitel

Je hebt gelijk! :)

Ik heb een letter verkeerd gelezen uit vreugde :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1