Wat ga je met je laptop doen?
voornamelijk is deze laptop bedoeld voor de studie bedrijfskunde daar hoef je geen sterke hardware voor te hebben( zwaarste programma word waarschijnlijk MS Word). Verder worden er alleen films mee gekeken.
Wat is je budget?
De laptop moet niet meer dan rond de 650 euro kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Elke dag 2.5 uur reizen. dus graag licht en dun.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt niet extreem veel uit. Liefste natuurlijk goede kwaliteit en geen Medion troep.
Wat me vooral belangrijk lijkt is een goede SSD aangezien de laptop gewoon lekker snel moet lopen en alles snel moet openen. 240GB is genoeg. En er gaat waarschijnlijk veel te gelijk openstaan dus 6GB ram is ook minimaal.
Zelf natuurlijk al zitten rond kijken en heb deze BTO gevonden.
Hier een betere netwerk kaart ingezet de Intel Dual Band Wireless-AC 7260
en verder 240GB Intel 335
en totaal 8GB werkgeheugen
Totaal prijs € 538,99
Lijkt me een prima dingetje voor weinig geld. Alleen vraag ik me af of het wel werkt een snelle SSD met een trage processor (Intel Celeron N2930).
Dus wat raden jullie aan? De BTO of hebben jullie toch een beter alternatief voor weinig geld?
voornamelijk is deze laptop bedoeld voor de studie bedrijfskunde daar hoef je geen sterke hardware voor te hebben( zwaarste programma word waarschijnlijk MS Word). Verder worden er alleen films mee gekeken.
Wat is je budget?
De laptop moet niet meer dan rond de 650 euro kosten.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Elke dag 2.5 uur reizen. dus graag licht en dun.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt niet extreem veel uit. Liefste natuurlijk goede kwaliteit en geen Medion troep.
Wat me vooral belangrijk lijkt is een goede SSD aangezien de laptop gewoon lekker snel moet lopen en alles snel moet openen. 240GB is genoeg. En er gaat waarschijnlijk veel te gelijk openstaan dus 6GB ram is ook minimaal.
Zelf natuurlijk al zitten rond kijken en heb deze BTO gevonden.
Hier een betere netwerk kaart ingezet de Intel Dual Band Wireless-AC 7260
en verder 240GB Intel 335
en totaal 8GB werkgeheugen
Totaal prijs € 538,99
Lijkt me een prima dingetje voor weinig geld. Alleen vraag ik me af of het wel werkt een snelle SSD met een trage processor (Intel Celeron N2930).
Dus wat raden jullie aan? De BTO of hebben jullie toch een beter alternatief voor weinig geld?