Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 13:10
Ik zou graag mijn kabels gesleeved willen hebben, maar ik zie het niet zo zitten om dat zelf te doen. Ik heb rond gezocht naar presleeved cables maar ik kan er geen vinden specifiek voor mijn Cooler Master (V1000) PSU. Het lijkt me ook niet zo slim om kabels van een ander merk erin te stoppen. Weet iemand waar ik presleeved (witte) kabels kan vinden voor mijn CM PSU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:35

D4NG3R

kiwi

:)

Welke behuizing heb je? Wat vaak een goede optie is om verlengkabels met sleeve te kopen en de gewone kabels te verbergen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
D4NG3R schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:07:
Welke behuizing heb je? Wat vaak een goede optie is om verlengkabels met sleeve te kopen en de gewone kabels te verbergen.
Ik heb een 760T wat op zich best een fijne ruime kast is, maar inmiddels begint de achterkant behoorlijk vol te raken. Dat is ook een van de redenen dat ik gesleevede kabels wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Je hebt een volledig modulaire voeding, en een behoorlijk luxe behuizing. Welke kabels zitten aangesloten en zou je eventueel willen sleeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 23:59
Ligt er ook aan hoe je het gesleeved wel hebben. Ieder kabeltje los kost je zo 80 meter aan sleeving materiaal en zorgt er ook voor dat je kabel ruim 3-5 mm per streng dikker word. Een 24 pins voedingskabel kan je zo 10 cm aan ruimte kosten en dat kan nadelige gevolgen hebben voor je kabelmanagement. Overigens kost dat je ook al zo'n 15 tot 20 meter sleeve. Ikzelf gebruik redelijk goedkoop spul van omgeveer 40 cent per meter, maar dan moet ik wel minimaal 250 meter afnemen anders is het wel een stuk duurder. Zelf zleeven is vrij eenvoudig als je een goed aansteker en dunne tierips hebt icm goede heatshrink. Ik gebruik zelf 5mm 5cm pre cut wat ik zelf nog een keer doormidden jas. Overigens heb ik ook andere maten van 1 tot 22 mm voor grote connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lezen is ook een kunst, de TS zoekt naar pre-sleeved en dan kom je al snel uit op sleeved extensions zodat 90% van het zichtbare netjes gesleeved is en de rest achter het mobo verstopt zit.

[ Voor 70% gewijzigd door D4NG3R op 26-08-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
evga verkoopt apart sleeved kabels de elke kabeltje mooi gesleeved is in verschillende kleuren. Dus als je het echt wilt en niet zo veel plaats wilt verbruiken moet je investeren in een evga psu, ik vind ze zelf super! Zijn echt goede psu's zeker beter dan de meeste corsair's behalve dan die 1500w natuurlijk want die is awsome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWitcher
Ik heb 2 GPU 6/8 pins die ik gesleeved wil hebben en dan de kabel voor de CPU en de 24 pins mobo kabel. De rest boeit niet zo. Waar het me ook vooral om gaat is dat de kabels die bij mijn huidige PSU zaten echt bijna niet te buigen zijn en dat is echt zo verrekte onhandig bij het wegwerken van die krengen.

Is er niet ergens een service om je eigen PSU kabels te laten sleeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
als geld en wachten geen probleem is:

http://lutro0-customs.com/

geef aan wat je wilt hebben en hij maakt ze voor je, op een degelijke manier en op maat. Helaas zit hij in de US en duurt het even voor je het hebt. Goedkoop is het ook niet direct, maar je hebt wel kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

robobeat schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:37:
als geld en wachten geen probleem is:

http://lutro0-customs.com/

geef aan wat je wilt hebben en hij maakt ze voor je, op een degelijke manier en op maat. Helaas zit hij in de US en duurt het even voor je het hebt. Goedkoop is het ook niet direct, maar je hebt wel kwaliteit.
Lutro0 is gesloten voor een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

En FrozenCPU heeft een aardig Corsair assortiment,

http://www.frozencpu.com/...PSU_Cable_Sets-Page1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

thibautb schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:26:
evga verkoopt apart sleeved kabels de elke kabeltje mooi gesleeved is in verschillende kleuren. Dus als je het echt wilt en niet zo veel plaats wilt verbruiken moet je investeren in een evga psu, ik vind ze zelf super! Zijn echt goede psu's zeker beter dan de meeste corsair's behalve dan die 1500w natuurlijk want die is awsome...
Zelfs met 4 780 ti's is een 1500 PSU volgens mij overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

garriej schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:34:
[...]

Zelfs met 4 780 ti's is een 1500 PSU volgens mij overkill.
Nogal, maar je laat wel ruimte over om eventuele pompen etc. aan te sluiten
Pagina: 1