Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

advies bij kopen device voor college's

Pagina: 1
Acties:

• flipsick
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-03-2024
Beste tweakers,

Vanwege de studie en trage computers in het openbaar computerlokaal wil ik een kleine 11' / 14' apperaat met de volgende criteria:

Goed toetsenbord
Accuduur
Prijs liefst onder 350 euro
Microsoft Office
Eventueel een mat scherm

In principe denk ik aan een transformerpad of een Windows rt.
Ook dacht ik aan een tablet met een typehoes. Samsung heeft een 8,3 inch met lovende recenties.

Totdat ik de chroombook samsung-chromebook-xe303c12 tegenkwam. Deze heeft een mat scherm SSD een lange accuduur en de prijs is 250 euro.

Zelf kan ik onvoldoende overweg met linux. Om hier handig iets anders op te zetten. Wie heeft advies.?

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
waarom plaats je die vraag hier?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lees dit ff en begin opnieuw. met een post in laa

LAA beleid

office op een chromebook .. ik vermoed zomaar van niet

Iperf

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 19:40
De web applicaties die onderdeel zijn van office 365 werken wel op een chromebook.

@TS: hoeveel ben je van plan om zelf te produceren?

Verwijderd

Ik zet hem even voor je door naar LAA, maar het kan zijn dat je daar even opnieuw moet beginnen met wat meer info :)

We hebben veel fora, en het is soms wel verwarrend, maar we hebben ook héél veel bezoekers. Het wordt wel gewaardeerd als je een klein beetje uitzoekt waar je post hoort en hoe die dan daar opgebouwd kan worden. Niet alleen krijg je dan betere antwoorden; je bespaart anderen werk om dingen weer op de goede plek te krijgen.

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-11 15:44
Je zou eens kunnen kijken naar een asus T100T. Er is een model (uit mijn hoofd de 69, zit op mn telefoon dus opzoeken wordt lastig) met 500Gb hdd. Is echter wel €399 ipv €329

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die is ook goedkoper te krijgen met minder opslagruimte.
pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK002H Zwart
Steek er een 64GB of 128GB MicroSD in en je hebt nog aardig wat opslag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1