Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb jullie hulp nodig!

Ongeveer één jaar geleden heb ik op Youtube een video een video geplaatst waar mijn stem
te horen is.
Nu wil ik hem heel graag verwijderen vanwege persoonlijke redenen, maar kan ik het wachtwoord niet meer
achterhalen.

Ik heb de volgende acties uitgevoerd wachtwoord vergeten, Email adres vergeten, de vraag gesteld aan OneMoreThing en natuurlijk Youtube zelf.
Maar zonder succes omdat ik geen idee meer heb wat ik ingevuld heb, behalve het wachtwoord. Lekker dom ja.

Het enige wat ik wil weten is wat de gebruikte gebruikersnaam is voor het des betreffende Youtube-kanaal.
Meer niet.

Weten jullie hoe ik dit in godsnaam moet oplossen?

Ik heb zelf namelijk geen idee meer hoe ik het moet oplossen...

Met vriendelijke groeten,
Aaron Koster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Ik vind het verhaal erg warrig maar van wat ik er uit op kan maken weet je het email adres niet en de username (staat bij de clip) niet meer. Dan gaat het denk ik moeilijk worden om het filmpje te verwijderen, ze kunnen je identiteit immers niet verifieren.
Als je een account gebruikt hebt die ook voor je gmail gebruikt is kun je daar alsnog mee inloggen.

Misschien de volgende keer ook even opletten in welk forum je de vraag stelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48

D4NG3R

kiwi

:)

Hoezo kan je de username niet achterhalen terwijl je wel de video URL hebt? En nee, Google verwijderd slechts met uitzondering de audio of zelfs complete video. Het is lastig te bepalen of jij wel de echte eigenaar bent ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in ieder geval niet iets voor Vraag en Aanbod :) Ik zet hem even door naar Foto en Video Media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik snap dat het een verwarrend verhaal is.

Ongeveer één jaar geleden wou ik een Youtube-kanaal beginnen en daarvoor had ik een account gemaakt.
Ik weet alleen niet meer of ik een gmail-account heb gebruikt of een hotmail-account.

Zelf ben ik de hele avond bezig geweest met het achterhalen van mijn gebruikersnaam maar helaas niets terug gevonden.

Ik kan nu alleen het kanaal bekijken omdat ik de video titel weet.

En er staat alleen mijn voornaam + achternaam.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Je hebt dus:De gebruikersnaam
Je hebt dus niet: Het e-mail adres van het account of het wachtwoord.

Sorry hoor, maar hoe kun je je e-mail adres vergeten die je een jaar geleden heb gebruikt? of gebruik je er meer als 15 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tja, wij gaan je er niet mee kunnen helpen. Probeer gewoon elk gmail- en hotmailadres dat je ooit hebt gehad, in combinatie met elk wachtwoord dat je gehad zou kunnen hebben. Meer kan je niet doen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Laatst online: 14-07 20:24
Misschien een beetje een oud topic waar ik een bericht schrijf, Maar een nieuw topic aanmaken weet ik niet waar dat moet. Hopelijk wordt er op gereageerd ;)

Ik heb het volgende probleem;

Ik wil een nieuwe bannerafbeelding plaatsen op me YouTube kanaal, Nu staat er aanbevolen grootte: 2560 x 1440 pixels. Ja aanbevolen maar als ik een kleinere afbeelding wil uploaden werkt dit niet!

Het gevolg is nu dat mijn afbeelding niet mooi op pc's en smartphones te zien is! doordat de afbeelding bovenstaande grootte moet hebben! Iemand ook te maken met dit probleem en heeft een oplossing voor mij zodat ik wel de afbeelding zo kan krijgen dat die ook netjes op PC en smatphone te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me een overdreven hoge resolutie voor een simpel banner plaatje. Weet je zeker dat er geen andere reden is dat het uploaden niet werkt? Verkeerd bestandsformaat bijvoorbeeld...
Mocht de resolutie toch het probleem zijn dan zou ik het plaatje gewoon vergroten. Als je hier geen programma voor hebt kun je gratis Irfanview downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Laatst online: 14-07 20:24
Bestandformaat is gewoon JPG, dat moet toch lukken. Hij geeft ook aan na de upload dat het formaat van de afbeelding niet goed is. ik kan het plaatje ook wel vergroten dat is niet het probleem, Het probleem zit hem wel na het uploaden, ik moet dan een gebied aanwijzen over hoe ik me banner eruit wil laten zien, Dit kan slechts over een heel klein deel van de banner! terwijl ik graag de gehele foto op youtube wil hebben voor zowel PC en mobiel
Pagina: 1