Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil de computer voornamelijk gaan gebruiken om te gamen, verder voor de gewoonlijke huis-tuin en keuken activiteiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €600, assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Heb de nodige randapparatuur, ben alleen aan het twijfelen of ik er een ssd in ga zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een complete desktop pc zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Aangezien er niet veel budget is neig ik naar AMD, goede prijs/kwaliteit heb ik gehoord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Midtower case, hoeft niet heel stil maar normaal.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Om de 8320 op het niveau van de 8350 te krijgen ga ik wel overklokken.
Graag hoor ik jullie mening!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil de computer voornamelijk gaan gebruiken om te gamen, verder voor de gewoonlijke huis-tuin en keuken activiteiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €600, assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Heb de nodige randapparatuur, ben alleen aan het twijfelen of ik er een ssd in ga zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een complete desktop pc zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Aangezien er niet veel budget is neig ik naar AMD, goede prijs/kwaliteit heb ik gehoord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Midtower case, hoeft niet heel stil maar normaal.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Om de 8320 op het niveau van de 8350 te krijgen ga ik wel overklokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 170,95 | € 170,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,50 | € 52,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 563,64 | |
Graag hoor ik jullie mening!