Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ISO van cd rom rippen lukt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• Electric Vibes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-10 22:34
Ik zou graag een ISO willen rippen van mijn auto en theorie examen oefen cd. (voor eigen gebruik)
dit vooral omdat mijn dvd drive zeer luid is en het gewoon handig is om hem als bestand te hebben op je harddrive.

Ik heb het al met daemon tools pro, burnaware en ISO buster geprobeerd na tutorials online te hebben gelezen, maar beiden bleven op 1% hangen en kregen errors. Ik denk dat er een hardnekkige DRM beveiliging op zit.
Kan iemand mij vertellen hoe ik er toch een ISO van rip? Ik sta in het volle recht om dit te doen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:12
Hmmm, dit soort dingen worden natuurlijk veelvuldig gekopieerd voor minder legale doeleinden, vandaar waarschijnlijk de protectie tegen kopiëren.

Als je toch het origineel al bezit, kan je misschien een al gemaakte kopie downloaden. Nu weet ik niet of dit legaal is, maar je bezit i.i.g. ook al het origineel.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 25-08-2014 20:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Electric Vibes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-10 22:34
Jumpman schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:26:
Hmmm, dit soort dingen worden natuurlijk veelvuldig gekopieerd voor minder legale doeleinden, vandaar waarschijnlijk de protectie tegen kopiëren.

Als je toch het origineel al bezit, kan je misschien een al gemaakte kopie downloaden. Nu weet ik niet of dit legaal is, maar je bezit i.i.g. ook al het origineel.
Online kan ik hem helaas niet vinden. Het moet toch mogelijk zijn om de DRM te omzeilen.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Electric Vibes schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:17:

Kan iemand mij vertellen hoe ik er toch een ISO van rip? Ik sta in het volle recht om dit te doen.
Nou kun jij vinden dat je in het volle recht staat, zowel het doorbreken van een beveiliging als het maken van iets anders dan een reservekopie van software is op zijn minst discutabel.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.