Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft het probleem dat de Samsung Tab 2 telkens met internet stopt.
Haar Samsung laptop op de eerste verdieping doet het normaal maar de tablet wordt er telkens uitgegooid. Het blauwe balkje voor het laden van de pagina loopt dan tot ongeveer 3-4 cm van het begin en stop ermee. Vervolgens wordt er aangegeven dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Dan moet Wi-Fi worden uitgezet en weer aangezet en dan kan ze weer 2-3 minuten met de tablet op internet om vervolgens er weer mee te stoppen.
Erg frustrerend!

Bij signaalsterkte staat ERG STERK dus erg vreemd.
Internet eruit en opnieuw inloggen met wachtwoord heeft ook geen effect.
Ik heb de hele tablet opgeschoond maar ook dan blijft het probleem.

Vandaag dacht ik. Laat ik mijn Samsung S3 eens bij mijn moeder gebruiken en daarop gebeurt gek genoeg precies hetzelfde, terwijl ik op andere locaties gewoon Wi-Fi kan gebruiken en alles vlot doorloopt.
Is het nu een Samsung probleem?

Ik zou dus denken dat het aan het internet van UPC ligt maar het signaal is sterk en dan zou de laptop het toch ook niet perfect moeten doen?

Wie kan me helpen?
:'(

Verwijderd

Op de note samsung 10'1 Gt n8000 en tab3 geen problemen met slecht ontvangst , en dat met een ziggo moden die niet zo mega groot ontvangst hebben , mijn sony vaio had er wel last van is inmidels overleden , maar kan je modem zijn als jullie beiden upc hebben ?

Maar zoals zie op het internet ben je niet de enigste met het probleem

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 21:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ook, zal wel aan UPC of het modem liggen omdat zowel de tablet van mijn moeder als mijn S3 hetzelfde probleem hebben bij mijn moeder in huis.

Maar de laptop werkt wel prima en thuis hebben wij dezelfde UPC modem en daar werken 2 laptops, 2 S3 telefoons en eveneens een Tab 2 prima op.

Snap er niks van maar als er meer mensen met dit probleem zijn dan kan ik er vast wel iets over vinden op internet.
Bedankt voor de reactie.