Frans Azerty?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Hallotjes,

Ik ben op zoek naar een laptop met een azertytoetsenbord (ik ben een Belg). Als ik dan bijvoorbeeld kijk naar deze laptop (maar ook andere die azerty hebben, echter niet allemaal), zie ik dat er bij taal 'Frans' staat. Slaat dit dan op de azerty? Want Frans azerty wijkt af van Belgisch azerty. Of slaat dit op de taal van Windows? In de naam van de laptop staat ook BE, maar helaas spreekt de helft van België Frans, dus maakt dit mij niet veel wijzer.
Of is het misschien een foutje van Tweakers en hoort er 'Belgisch' te staan?
Wie o wie kan mij van antwoord dienen?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 13:13
De pricewatch kent ook 'Belgisch' en daarmee lijkt het me dat de laptop die je op het oog hebt voor jou niet de juiste azerty-indeling heeft. Als je denkt dat het niet klopt, lijkt me de beste stap om contact op te nemen met de winkel zelf.

Mocht het inderdaad niet kloppen, dan moet er even wat aangepast worden bij dit product in de pricewacht. :)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:18

Mooijekind

Manager Product Content
Dit slaat idd op de taal-indeling van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Laptop gekocht en hij blijkt toch gewoon Belgisch te zijn (eerst mail gestuurd natuurlijk). Even melden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Je kan het zelf aanpassen, kijk bij de specs van het desbetreffende product en klik helemaal onderaan op "verbeter productgegevens". (linkie)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ahzo, vandaar dat ik nergens vond hoe ik het moest melden. :) Net aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:18

Mooijekind

Manager Product Content
En je melding is inmiddels verwerkt :-)
Pagina: 1