Beste Tweakers,
Twee jaar terug heb ik een eigen computer in elkaar geprutst, alles via tweakers volgens de mid-end guide.
Moederbord: Asrock 970 Extreme 4
Videokaart: Club3D Radeon HD 6950
RAM: 4x 8gb Kingston Hyperx Genesis
Processor: AMD Phenom II x4 965 BE sAM3 3.40GHz Quad-Core 8MB
Koeling: Cooler Master Hyper 212 Plus
Kast: Cooler master big tower HAF 932
Voeding: Huntkey HK700-52pp 700Watt
Nieuwe Voeding: Huntkey atx12v v2.2 700Watt
Vorige week kwam ik per ongeluk tegen mijn computer aan, waardoor deze uitviel en direct weer aanging, dit vond ik enigsinds verdacht, maar verder geen aandacht aan gegeven.
Gisteren kwam ik weer tegen de kast aan, en viel hij weer uit, en ging nooit weer aan.
Mijn eerste gedachte ging naar de voedingskabel, dat deze wat verschoven was in de aansluiting, dus nieuwe kabel geprobeerd, maar nog steeds niet.
Wel als ik er stroom op deed, hoorde ik een geluidje om de paar seconden, klonk als stroom.
Vanmiddag een voeding gehaald en die erin geprutst, maar nog steeds helemaal niets.
Nu weet ik het ook niet meer, iemand ideeën?
Nick
Twee jaar terug heb ik een eigen computer in elkaar geprutst, alles via tweakers volgens de mid-end guide.
Moederbord: Asrock 970 Extreme 4
Videokaart: Club3D Radeon HD 6950
RAM: 4x 8gb Kingston Hyperx Genesis
Processor: AMD Phenom II x4 965 BE sAM3 3.40GHz Quad-Core 8MB
Koeling: Cooler Master Hyper 212 Plus
Kast: Cooler master big tower HAF 932
Voeding: Huntkey HK700-52pp 700Watt
Nieuwe Voeding: Huntkey atx12v v2.2 700Watt
Vorige week kwam ik per ongeluk tegen mijn computer aan, waardoor deze uitviel en direct weer aanging, dit vond ik enigsinds verdacht, maar verder geen aandacht aan gegeven.
Gisteren kwam ik weer tegen de kast aan, en viel hij weer uit, en ging nooit weer aan.
Mijn eerste gedachte ging naar de voedingskabel, dat deze wat verschoven was in de aansluiting, dus nieuwe kabel geprobeerd, maar nog steeds niet.
Wel als ik er stroom op deed, hoorde ik een geluidje om de paar seconden, klonk als stroom.
Vanmiddag een voeding gehaald en die erin geprutst, maar nog steeds helemaal niets.
Nu weet ik het ook niet meer, iemand ideeën?
Nick