Ik heb hier een SyncMaster 245B plus staan, deze installeert met een volledig up to date Windows 8.1 installatie automatisch steeds een Samsung beeldschermdriver. Deze staat totaal los van de normale AMD AMD/ATI 7770 Radeon drivers.
Echter deze driver zorgt er voor dat in Photoshop de kleurprofielen in de war gaan, zelfs een 100% witte kleurcode #FFFFFF geeft een gele zweem (dit terwijl in paint wit wel gewoon wit is). Dit probleem is ontstaan na een herinstallatie, met gelijk blijvende hardware en software.
Verwijderen van de driver lost het probleem op, echter na een reboot wordt deze automatisch weer geregistreerd, hoe voorkom ik dat deze displaydriver van Samsung automatisch geïnstalleerd wordt zonder dat ik mijn normale apparaat herkenning uit moet zetten in Windows?
-toevoeging-
Onderstaande optie van Xander heb ik al (helaas onsuccesvol) geprobeerd.
Echter deze driver zorgt er voor dat in Photoshop de kleurprofielen in de war gaan, zelfs een 100% witte kleurcode #FFFFFF geeft een gele zweem (dit terwijl in paint wit wel gewoon wit is). Dit probleem is ontstaan na een herinstallatie, met gelijk blijvende hardware en software.
Verwijderen van de driver lost het probleem op, echter na een reboot wordt deze automatisch weer geregistreerd, hoe voorkom ik dat deze displaydriver van Samsung automatisch geïnstalleerd wordt zonder dat ik mijn normale apparaat herkenning uit moet zetten in Windows?
-toevoeging-
Onderstaande optie van Xander heb ik al (helaas onsuccesvol) geprobeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 25-08-2014 19:06 ]
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.