Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrejonker
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-09-2024
hallo tweakers

ik heb klaatst zelf een pc gebouwd en hij werkte goed, tot vanmiddag. hij zegt dat ik windows moet activeren, maar dat heb ik 3 weken geleden al gedaan en mijn productcode werkt ook niet meer. als ik de code invoer zegt hij dat deze code niet goed is.

heeft iemand een idee? met vr. groet, jurre

EDIT: het gaat over deze versie van windows: pricewatch: Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit

[ Voor 22% gewijzigd door jurrejonker op 25-08-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ben je aan windows 8.1 gekomen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrejonker
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:47:
Hoe ben je aan windows 8.1 gekomen?
via megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 09:39
Megekko al gecontacteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJRef
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 10:58
Soms zegt windows wel eens dat hij niet kan activeren omdat de productcode foutief is, als je dan kijkt, zal het misschien kunnen zijn dat er een andere productcode staat dan die wat jij hebt. Dit is mij al meerdere malen overkomen, hoe dat komt is mij een raadsel. Controleer hem dus en voer hem opnieuw in. Als het dan nog steeds niet werkt, probeer hem telefonisch te activeren.

Of je hebt een andere versie van windows geinstalleerd dan waar de productcode toegang tot geeft. Bijvoorbeeld een Professional terwijl je een Home edition licentie hebt. In dat geval moet je de correcte windows installeren. Dat geldt overigens (bij mij bijvoorbeeld) ook wanneer je eigenlijk een licentie hebt voor windows 8, maar een cd gebruikt voor windows 8.1. Maar dan kom je niet door de installatie.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Windows 8.1 installeert automatisch de juiste versie die hoort bij de product key die je bij de installatie hebt opgegeven.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrejonker
TJRef schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:50:
Soms zegt windows wel eens dat hij niet kan activeren omdat de productcode foutief is, als je dan kijkt, zal het misschien kunnen zijn dat er een andere productcode staat dan die wat jij hebt. Dit is mij al meerdere malen overkomen, hoe dat komt is mij een raadsel. Controleer hem dus en voer hem opnieuw in. Als het dan nog steeds niet werkt, probeer hem telefonisch te activeren.

Of je hebt een andere versie van windows geinstalleerd dan waar de productcode toegang tot geeft. Bijvoorbeeld een Professional terwijl je een Home edition licentie hebt. In dat geval moet je de correcte windows installeren. Dat geldt overigens (bij mij bijvoorbeeld) ook wanneer je eigenlijk een licentie hebt voor windows 8, maar een cd gebruikt voor windows 8.1. Maar dan kom je niet door de installatie.

succes
BEDANKT, dat heeft het gedaan!
Pagina: 1