Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IT studie laptop, 15,6", 128SSD,

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Studie voornamelijk, ICT-Beheer HBO, veel VM, is mij aangeraden een Quadcore laptop met 256Gb SSD te zoeken met minimaal 8Gb geheugen maar liever 16Gb.
Nu lijkt mij dit enigsinds overdreven, ja ik snap de SSD nog wel, maar als ik minimaal 500Gb data HDD in de dvd drive bouw en er al een 128GB SSD in zit(of andersom) lijkt mij dit toch zeker voldoende voor een flinke VM. Ook lijkt mij een latere(laatste) generatie Duo Core met hyperthreading ook goed genoeg voor deze opleiding, of zit ik nu helemaal fout?

Wat is je budget?
~900€, heb in iedergeval geen dedicated GPU nodig.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, trein moet 15,6" met full HD scherm, gewicht maakt opzich niet veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse, maar heb zelfde goede ervaring met Dell, en ook lijkt mij Lenovo een goede fabrikant.

Als ik nu zo rond kijk en ik zou alleen zoeken naar 15,6" met full HD scherm, zit ik al ongeveer tegen mijn budget aan. Geheugen zou ik makkelijk bij kunnen prikken, en een SSD of HDD inbouwen gaat ook niet zo veel problemen opleveren.

Nu weet ik zeker dat ik spijt zou krijgen als ik geen 1080p aanschaf of ipv. 15,6" zou kiezen voor 17". Alleen zie ik nu door de weinige opties niet helemaal meer wat nu slim zou zijn...

Waar ik zit met filteren: pricewatch

En waar ik zelf aan zit te denken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus N56JN-CN035H€ 789,-€ 789,-
1Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6004GMH)€ 779,-€ 779,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.568,-

Zijn er ook nog aparte sites waar ik zelf mijn Laptop kan samenstellen?(muv. Dell)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Na nog iets verder zoeken in de richting van custom made laptop, gestuit op https://www.bto.eu/, hier ook mijn laptop besteld. Prik er na levering nog een 250 Samsung Evo in en haal van school even een Windows licentie. Ik ben set!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente