They made me do it.
Is al een keer voorgesteld, er zijn nog steeds te weinig vragen over, en het kan nu in IT en/of HA
Das waar, maar kijk eens naar "Hardcore Interaction Design". Niet echt veel topics (57), maar toch een stuk overzichtelijker.Op maandag 11 juni 2001 21:38 schreef dennisdotcom het volgende:
Is al een keer voorgesteld, er zijn nog steeds te weinig vragen over, en het kan nu in IT en/of HA
They made me do it.
Het zou idd mooi zijn als er hier op tweakers meer over te vinden zou zijn. Maar dan zou je het hele web wel op tweakers kunnen frotten 
Mocht je toch hunkeren naar info dan is www.palmclub.nl de place to go.
Mocht je toch hunkeren naar info dan is www.palmclub.nl de place to go.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Volgensmij is er weinig vraag naar hoor
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
En die heeft ook niet lang meer te leven...Op maandag 11 juni 2001 21:41 schreef Smoothy_ het volgende:
Das waar, maar kijk eens naar "Hardcore Interaction Design". Niet echt veel topics (57), maar toch een stuk overzichtelijker.
ik dacht meer aan een nieue subforum waar dit soort ( Wanneer is was geen was meer???? ) onzinnige maar zwaar meelige discussies wel in mogen.... post je een keer wat grappigs heb je binnen een paar min. alweer een slotje... come on guys, lachen is gezond hoor...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
D'r wordt echt wel gelachen hoorOp maandag 11 juni 2001 21:53 schreef syserr het volgende:
onzinnige maar zwaar meelige discussies wel in mogen.... post je een keer wat grappigs heb je binnen een paar min. alweer een slotje... come on guys, lachen is gezond hoor...
er is alleen geen plaats meer voor onzinfora (en d'r zijn 4-5 alternatieven voor )
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
www.fokforum.nlOp maandag 11 juni 2001 21:53 schreef syserr het volgende:
ik dacht meer aan een nieue subforum waar dit soort ( [url="http:// <a href="http://showtopic.php/160259"]Wanneer is was geen was meer????[/url] ) onzinnige maar zwaar meelige discussies wel in mogen.... post je een keer wat grappigs heb je binnen een paar min. alweer een slotje... come on guys, lachen is gezond hoor...
They made me do it.
Misschien dat er over niet al te lange tijd een "Gadgets Forum" ofzo bij kan komen, waar je dan ook je vragen kunt stellen over andere dingen dan alleen PDA's (bijvoorbeeld digitale camera's?).
We denken er iig al een tijdje over, maar de vraag op het moment lijkt nog niet groot genoeg te zijn.
We denken er iig al een tijdje over, maar de vraag op het moment lijkt nog niet groot genoeg te zijn.
Bericht hierboven
Pagina: 1