Ik heb laatst een HD 7790 vervangen door een Sapphire HD 7950 Dual-x 3gb met boost.
Daarvoor had ik de laatste tijd geen problemen met mijn processor qua tempraturen.
Nu als ik BF4 speel dan zit ik al op ong 75 graden, waardoor me game ook gelijk begint te haperen.
Nu weet ik dat dat mn hd7790 nooit warmer werd dan 50-55 graden en deze videokaart iets warmer word als dat.
Nu ben ik geadviseert om mijn Scuthe Shuriken Rev B te vervangen door een Scythe Mugen 4.
Hij is bestelt, maar ik vraag me af hoe het voor de rest komt dat mijn processor zo heet wordt, als ik mijn tempraturen vergelijkt met mensen met een soort gelijk systeem? Zou het kunnen zijn dat me kast niet goed ventileert?
Specs:
CPU: AMD Phenom II X4 965 BE @3.4ghz met Scythe Shuriken Rev B
Mobo: Msi g970A-43
Voeding: CoolerMaster B600 600W
HDD: Seagate Barracuda 1TB
RAM: Corsair XMS3 2x4GB 1600 Mhz
GPU: Sapphire HD 7950 3GB Dual-x met Boost
Kast: Sharkoon Rex-3 White
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Daarvoor had ik de laatste tijd geen problemen met mijn processor qua tempraturen.
Nu als ik BF4 speel dan zit ik al op ong 75 graden, waardoor me game ook gelijk begint te haperen.
Nu weet ik dat dat mn hd7790 nooit warmer werd dan 50-55 graden en deze videokaart iets warmer word als dat.
Nu ben ik geadviseert om mijn Scuthe Shuriken Rev B te vervangen door een Scythe Mugen 4.
Hij is bestelt, maar ik vraag me af hoe het voor de rest komt dat mijn processor zo heet wordt, als ik mijn tempraturen vergelijkt met mensen met een soort gelijk systeem? Zou het kunnen zijn dat me kast niet goed ventileert?
Specs:
CPU: AMD Phenom II X4 965 BE @3.4ghz met Scythe Shuriken Rev B
Mobo: Msi g970A-43
Voeding: CoolerMaster B600 600W
HDD: Seagate Barracuda 1TB
RAM: Corsair XMS3 2x4GB 1600 Mhz
GPU: Sapphire HD 7950 3GB Dual-x met Boost
Kast: Sharkoon Rex-3 White
Ik hoop dat iemand me kan helpen