AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Waarschijnlijk heb je het zo gemaakt dat de schakelaar in de 'uit'-stand de batterij kortsluit. Dat is niet goed en kan eventueel leiden tot gevaarlijke situaties. Controleer je bedrading en of de schakelaar doet wat je verwacht. Je schakelaar moet in serie met de lamp, wellicht heb je hem nu parallel geschakeld met de lamp.
Hoi,
Ik heb de schakelaar in serie staan, dus het zou oké moeten zijn.
Dus:
|--(-)accu(+)-----schakelaar-----(+)lampje(-)--|
|---------------------------------------------------|
Verder zijn er geen weerstanden.
-- = draad
Verder doet de schakelaar het prima.
Ik heb de schakelaar in serie staan, dus het zou oké moeten zijn.
Dus:
|--(-)accu(+)-----schakelaar-----(+)lampje(-)--|
|---------------------------------------------------|
Verder zijn er geen weerstanden.
-- = draad
Verder doet de schakelaar het prima.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Update:
Nu heb ik nergens meer last van, ik heb de schakeling maar opnieuw opgebouwd.
Ik heb 'm morgen nodig, dus het is opgelost en er mag een slotje op.
Nu heb ik nergens meer last van, ik heb de schakeling maar opnieuw opgebouwd.
Ik heb 'm morgen nodig, dus het is opgelost en er mag een slotje op.
Blijkbaar niet dus, heb 'm 24 uur testgedraaid een tijdje geleden en ging prima.
Heb zelfs 9V erop gedaan.
Heb zelfs 9V erop gedaan.
Het zal zeker een poosje goed gaan, maar de gloeidraad wordt aanzienlijk heter dan waarvoor hij ontworpen is, waardoor de levensduur van je lampje gigantisch wordt ingekort. Zorg maar voor voldoende reservelampjes als je hiermee op vakantie wilt ofzo.
6V lampjes zijn wel goed te verkrijgen of 2 in serie zetten van 3V.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Ach ja, ik had er een liggen van een schoolopdracht, dus vind het prima zo, daarnaast is 'ie weer uit elkaar, was een noodgeval, ik had 'm uiteindelijk niet eens nodig.
Pagina: 1