Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Externe jQuery plugin werkt niet meer na AngularJS

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 14:23
Ik heb mooie statics gemaakt waarbij ik gebruik maak van een externe carousel plugin (https://www.mobify.com/mobifyjs/modules/carousel-examples/)

De carousel toont per pagina een image, welke geplaatst is in <li> tags.

Wanneer ik echter deze elementen middels Angular uit een json haal (dynamisch maak), werkt mijn externe plugin niet meer.

Volgens mij komt dit erdoor omdat de plugin de elementen die door Angular zijn neergezet niet 'ziet', ze zitten niet in de DOM.

Dit kun je (volgens mij) oplossen door in de externe plugin de handlers te binden middels .on(), maar aangezien het best een forse plugin is die ik niet helemaal wil doorlopen / begrijp, weet iemand hier een goede oplossing voor?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je plugin zal best wel werken, maar bv de elementen binnen de class "m-carousel m-fluid m-carousel-photos" die toegevoegd worden nadat de document-ready() call al plaatsgevonden heeft, zullen niet meer extra events toegewezen krijgen

vermoedelijk zul je na de ajax-load een:
code:
1
2
 $('.m-accordion').accordion('unbind');
$('.m-accordion').accordion('bind');
moeten doen om deze weer toe te wijzen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NitSuA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:38:
maar aangezien het best een forse plugin is die ik niet helemaal wil doorlopen
En dus moeten wij dat maar voor je doen dan :?
NitSuA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:38:
/ begrijp, weet iemand hier een goede oplossing voor?
Als je iets niet begrijpt kun je de documentatie erbij pakken of een concrete vraag stellen over wat je niet begrijpt en laten zien wat je zélf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt (per onze Quickstart). Maar Kan iemand even...?-topics zijn we hier dus niet verzot op, noch scriptrequests.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.