Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een nieuwe PC die geschikt is voor tekst bewerken, surfen, emailen en 1080p films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~300 euro incl. windows 7. Assemblage kan ik zelf. Het mag er max. 10% bovenzitten, maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen beeldscherm, toetsenbord, muis en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten die weinig warmte uitstoten, het idee is om de PC in een gesloten kast te zetten en de PC mag dan niet overhitten. Zou evt. een gat kunnen boren aan de achterkant van de kast en daar een ventilator plaatsen, maar liever niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zolang het niet teveel warmte produceert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig warmte uitstoot en als het geluidsniveau niet al te hoog is, is dat mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Nee
Waar ik nu aan zit te denken is:
Ik zoek een nieuwe PC die geschikt is voor tekst bewerken, surfen, emailen en 1080p films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~300 euro incl. windows 7. Assemblage kan ik zelf. Het mag er max. 10% bovenzitten, maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen beeldscherm, toetsenbord, muis en speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten die weinig warmte uitstoten, het idee is om de PC in een gesloten kast te zetten en de PC mag dan niet overhitten. Zou evt. een gat kunnen boren aan de achterkant van de kast en daar een ventilator plaatsen, maar liever niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zolang het niet teveel warmte produceert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig warmte uitstoot en als het geluidsniveau niet al te hoog is, is dat mooi meegenomen.
Ga je overklokken?
Nee
Waar ik nu aan zit te denken is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 30,35 | € 30,35 |
| 1 | Asus H81M-PLUS | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 31,64 | € 31,64 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 80,60 | € 80,60 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 35,83 | € 35,83 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,75 | € 29,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 313,16 | |