Toon posts:

welke kast is echt stil...ssssst !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een andere kast die gewoon echt stil is (liefst ook nog zwart of iig donkerder als die standaard graf-behuizings-pc-kleur)
tenminste 3 x 5.25 en 3 x 3.5 inch bays

ik kan maar geen keus maken tussen de 240 versch. soorten die in de pricewatch staan

welke is ok ??

Verwijderd

de stil-heid ( :? ) zit meer in de voeding, fans en eventueel HD's

zwarte kast kan je bijvoorbeeld dezelfde nemen als mij, zie homepage voor foto's. Ik heb hem samen met enermax en dat is redelijk stil. Als casecooling 3 8cm fans op 5 volt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 21:39 schreef Fuego het volgende:

zwarte kast kan je bijvoorbeeld dezelfde nemen als mij, zie homepage voor foto's. Ik heb hem samen met enermax en dat is redelijk stil. Als casecooling 3 8cm fans op 5 volt.
ok bedankt voor je reply maar ik ging er vanuit dat het een kast zou zijn waar standaard een voeding , een koeling of iig wat fans bijzitten... btw een mooi bouwwerk op je site maar ik heb nog een criterium.. nl max hoogte van ca 48 cm en als ik zo een ruwe schatting maak is die kast van jou zonder de wheels al wel 60 hoog ?

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 21:39 schreef Fuego het volgende:

Je vergeet de cd'rom die kan ook een takke herrie maken.

Verwijderd

Topicstarter
ultraplex 32 , plexwriter 8/2/20 scsi en een pioneer dvd 16x40 , ik heb geen referentie maar idd is die ultraplex wel een druktemaker.... teveel psx-cdroms gelezen denk ik :) maar die valt dan evt wel door de mand in zijn nieuwe huis >:)

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 21:51 schreef fcska67 het volgende:

[..]

ok bedankt voor je reply maar ik ging er vanuit dat het een kast zou zijn waar standaard een voeding , een koeling of iig wat fans bijzitten... btw een mooi bouwwerk op je site maar ik heb nog een criterium.. nl max hoogte van ca 48 cm en als ik zo een ruwe schatting maak is die kast van jou zonder de wheels al wel 60 hoog ?
ja zoiets wel ja :D
Deze kast is er ook in midi uitvoering met voeding, maar dan krijg je dus een lawaai voeding. Misschien moet je het zoeken in de kwaliteitskasten daarbij zit meestal een betere voeding, bijvoorbeeld antec :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 22:01 schreef Fuego het volgende:

[..]

ja zoiets wel ja :D
Deze kast is er ook in midi uitvoering met voeding, maar dan krijg je dus een lawaai voeding. Misschien moet je het zoeken in de kwaliteitskasten daarbij zit meestal een betere voeding, bijvoorbeeld antec :)
ik lees net bij topic van joertje dat het iig geen Aopen wordt !!! antec dan maar ??
Pagina: 1