Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sick Beard + SABnzbd postprocessing niet in de juiste mappen

Pagina: 1
Acties:

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Sinds vorige week heb ik een mediacenter gebouwd, heb deze nu een week in gebruik en werkt als een zonnetje. Echter deed ik het downloaden van al mijn series en films handmatig via torrents, daar wilde ik gisteren verandering in brengen en het allemaal automatisch laten lopen d.m.v. CouchPotato, Sick Beard en SABnzbd.

Het CouchPotato gedeelte in combinatie met SABnzbd werkt allemaal, ik kan d.m.v. mijn telefoon een film zoeken en automatisch downloaden :D
Alleen het Sick Beard post-processing krijg ik niet helemaal lekker.
Het volgende is wat ik allemaal heb gedaan:
In SABnzbd 2 categorieën aangemaakt (tv en movies).
in Sick Beard "SABznbd Category" gezet op tv.
in Sick Beard onder Post Processing -> Naming "Name Pattern" gezet op "Season %0S/%S.N.S%0SE%0E.%Q.N-%RG".

in SABnzbd onder config -> Folders -> "Post-Processing Scripts Folder" heb ik verwezen naar deze folder "SickBeard-win32-alpha-build503\autoProcessTV".

Als Sick Beard een serie stuurt naar SABnzbd stopt hij de aflevering in een map, welke hij vervolgens in de root van mijn TV map pleurt.
Het gewenst resultaat zou zijn TV/Suits/Season 4/Suits S4E05.mkv

Mocht er informatie niet duidelijk, of aanwezig zijn hoor ik het graag.

M.v.g. Marco

EDIT:
Ik heb in Sick Beard het kopje "manual post-processing" gevonden. Als ik daar op process klik, dan wordt wel alles in de juiste mappen gezet. Alleen blijft het originele bestand dan ook bestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Marco1994 op 25-08-2014 14:42 ]

• Marco1994
Iemand?

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:31
In SABnzbd onder config -> Folders -> "Post-Processing Scripts Folder" heb ik verwezen naar deze folder "SickBeard-win32-alpha-build503\autoProcessTV".
Deze stap is niet nodig.

Klopt het dat de aflevering nu in TV/Ep.mkv komt?

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleYouPee op 26-08-2014 23:56 ]

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:31
Ah, denk dat ik het al zie..
Het enige wat sick beard doet, is de serie de goede name geven met post processing.
Sick beard stuurt namelijk een NZB naar sabnzbd, en kan er daarna niks meer mee doen..
Sabnzbd zorgt daarna voor de mappen (want sabnzbd pakt de bestanden uit).

Ik zie in je post niks staan over folder sorting van sabnzbd.. dat moet je denk ik nog instellen:
http://localhost:8080/sabnzbd/config/sorting/

--> Series Sorting
--> Enable TV Sorting
--> [path]\%sn\Season %s (bijvoorbeeld)

Deze koppel je dan aan de juiste categorie links (TV).

[ Voor 13% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-08-2014 00:02 ]

• Marco1994
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:59:
Ah, denk dat ik het al zie..
Het enige wat sick beard doet, is de serie de goede name geven met post processing.
Sick beard stuurt namelijk een NZB naar sabnzbd, en kan er daarna niks meer mee doen..
Sabnzbd zorgt daarna voor de mappen (want sabnzbd pakt de bestanden uit).

Ik zie in je post niks staan over folder sorting van sabnzbd.. dat moet je denk ik nog instellen:
http://localhost:8080/sabnzbd/config/sorting/

--> Series Sorting
--> Enable TV Sorting
--> [path]\%sn\Season %s (bijvoorbeeld)

Deze koppel je dan aan de juiste categorie links (TV).
Klinkt logisch, zal er morgen even induiken. Dank!