Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlandse grammatica word 2013

Pagina: 1
Acties:

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:53
Heb sinds kort office 2013, maar daar doet de grammatica controle het niet in het Nederlands, in het Engels doet die het wel.
Bij een andere computer doet die het wel in, maar snap niet waarom die het bij mij niet doet.

Want op dit moment keurt die dingen goed als "ik loopt".

Terwijl als ik naar language preferences ga heb ik Nederlands en Engels ingestelt voor Proofing waar dus spelling en grammatica onder hoort te vallen.

Zelfs als ik Nederlands op default zet pakt die wel de Engelse grammatica maar de Nederlandse niet.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je zeker dat je ook de spelling en grammatica voor de Nederlandse taal hebt geïnstalleerd? Klinkt namelijk alsof dat niet het geval is, anders wordt dat wel aangegeven. Krijg je wel meldingen over verkeerd geschreven woorden?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:53
Hero of Time schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:43:
Weet je zeker dat je ook de spelling en grammatica voor de Nederlandse taal hebt geïnstalleerd? Klinkt namelijk alsof dat niet het geval is, anders wordt dat wel aangegeven. Krijg je wel meldingen over verkeerd geschreven woorden?
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/oaowmw.jpg

Ja heb dus wel foutieve woorden, maar grammticaal doet die het niet...

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zie hier dat je inderdaad een Nederlandse proofing geinstalleerd hebt staan (en ook wat instellingen naar het Nederlands hebt staan).
Ik zie in deze screenshot echter NIET of je grammatica-controle ook hebt aangezet bij de opties...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm