Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem ga ik gebruiken voor alledaags internetgebruik, MatLab (geen heel zware berekeningen) en af en toe voor oudere games als Red Alert 3 of Age of Empires 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het gemak ben ik uitgegaan van de voorlopige BBG van september 2014, wat neer kwam rond €350. Als hier 50 bovenop gaat voor veel prestatie-/levensduurwinst is dit uiteraard geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee,alles moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop in het begin voldoende te hebben aan het basissetje, ik denk er wel aan om eventueel later uit te breiden met een videokaart van rond de €100 (daarom misschien nu alvast een betere voeding?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar AMD in plaats van Intel in verband met de betere interne grafische chip en prijs/kwaliteit verhouding. Mocht iemand dit onzin vinden hoor ik dat graag
Het setje dat ik bedoelde is deze
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang de prestaties goed zijn en het niet lijkt alsof ik een straaljager onder mijn bureau huis heb ik geen specifieke eisen
Ga je overklokken?
Overklokken ben ik nog niet bekend mee, maar zeg nooit nooit
Alvast bedankt!
Het systeem ga ik gebruiken voor alledaags internetgebruik, MatLab (geen heel zware berekeningen) en af en toe voor oudere games als Red Alert 3 of Age of Empires 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor het gemak ben ik uitgegaan van de voorlopige BBG van september 2014, wat neer kwam rond €350. Als hier 50 bovenop gaat voor veel prestatie-/levensduurwinst is dit uiteraard geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee,alles moet nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop in het begin voldoende te hebben aan het basissetje, ik denk er wel aan om eventueel later uit te breiden met een videokaart van rond de €100 (daarom misschien nu alvast een betere voeding?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar AMD in plaats van Intel in verband met de betere interne grafische chip en prijs/kwaliteit verhouding. Mocht iemand dit onzin vinden hoor ik dat graag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 81,- | € 81,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Sharkoon MA-A1000 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Crucial BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 76,- | € 76,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 352,99 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang de prestaties goed zijn en het niet lijkt alsof ik een straaljager onder mijn bureau huis heb ik geen specifieke eisen
Ga je overklokken?
Overklokken ben ik nog niet bekend mee, maar zeg nooit nooit
Alvast bedankt!
[ Voor 40% gewijzigd door JordyLopez op 25-08-2014 13:38 ]