Dag tweakers, mijn broertje wil een game en school pc kopen en ik vroeg me af of dit goed is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil vooral minecraft, cubeworld en league of legends spelen. het liefst op full hd 1920x1080 met minimaal 30 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst onder de 500 euro inclusief assemblage van 68,99 en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor en muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een basis game pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, amd lijkt me beter in deze prijsklasse
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt niks uit, kwa geluid moet het geen stofzuiger zijn en stroomverbruik maakt ook niet zoveel uit
Ga je overklokken?
nee
ik heb nu dit samengesteld:
Als ik dit bij azerty wil bestellen kom ik uit op 512 euro wat iets over budget is.
Vragen zijn of de voeding genoeg is, en of de processor de games goed kan spelen of dat ik beter kan uitwijken naar bijvoorbeeld een 6800k. Ben trouwens van plan om alles bij azerty te bestellen omdat ik het zelf niet en elkaar ga zetten. Of kan ik beter iets heel anders halen voor dit geld?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil vooral minecraft, cubeworld en league of legends spelen. het liefst op full hd 1920x1080 met minimaal 30 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst onder de 500 euro inclusief assemblage van 68,99 en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor en muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een basis game pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, amd lijkt me beter in deze prijsklasse
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt niks uit, kwa geluid moet het geen stofzuiger zijn en stroomverbruik maakt ook niet zoveel uit
Ga je overklokken?
nee
ik heb nu dit samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,11 | € 46,11 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 78,85 | € 78,85 |
| 1 | Crucial BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 43,- | € 43,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 402,31 | |
Als ik dit bij azerty wil bestellen kom ik uit op 512 euro wat iets over budget is.
Vragen zijn of de voeding genoeg is, en of de processor de games goed kan spelen of dat ik beter kan uitwijken naar bijvoorbeeld een 6800k. Ben trouwens van plan om alles bij azerty te bestellen omdat ik het zelf niet en elkaar ga zetten. Of kan ik beter iets heel anders halen voor dit geld?