HDD wil niet naar SSD klonen

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-01 18:58
Hallo,

Ik heb onlangs een laptop gekocht, en heb hem nu eindelijk na ellendig lange reparatie (6 weken), een paar dagen voor mijn school weer ontvangen. Nu wil ik de HDD vervangen door de SSD. De HDD komt in de bekende 'HDD Caddy' . De laptop is een Asus N550JV CM068H. Hier zit een 750GB Western Digital Black HDD in, en ik heb er een 240GB Crucial M500 SSD bij. Het programma dat ik probeer te gebruiken is Minitool Partition Wizard, dat met de andere laptops altijd uitstekend werkte. Ik heb vaker een HDD naar SSD gekloont, nooit eerder problemen gehad... Nu is het zo, als ik de HDD naar de SSD kloon gaat alles goed, totdat ik bij het opnieuw opstarten kom, zodat de bestanden voordat Windows wordt opgestart worden gekopieerd. Maar als hij in deze face zit, zegt de tool dat de configuratie van mijn setup is gewijzigd... Ik heb enkele keren geprobeerd... Ene keer met muis, andere zonder. Verder geen enkel programma geopend, en ik laat de computer alleen dat programma draaien, ik doe tussen door niets anders... Wat doe ik fout? Of wie weet een oplossing?

Groeten,
Sander

• Sandert98
Gelukt! Heb de HDD en SSD in mn desktop gehangen, en hier de HDD naar SSD met Partition Wizard gekopieerd. Werkte perfect.

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01 17:00
Als je de Crucial handleiding bekijkt die in het doosje zit, krijg je een link en code voor Acronis imaging tools en die werkt perfect :)

• Sandert98
Oh, bedankt, wist ik niet :) Voor de volgende keer!