Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-07 23:14
Ik heb onlangs via coolblue de Archer c7 gekocht maar helaas de v1 ontvangen ipv van de v2

De V1 toch maar geinstaleerd want ik wilde weer bij de bestanden van mijn nas. Het opnieuw instellen is een hele klus geweest en ik heb dan ook een backup van de instellingen gemaakt.

Nu wil ik toch de v1 terug sturen en wachten op de v2, maar nu vraag ik mij af, kan ik dan deze backup van instellingen weer terugzetten of kan dit niet wegens de andere chip?

Weet iemand waar de v2 te koop is in Nederland? Googlen levert mij niets op en ik neem aan dat er specifiek bij staat als het een v2 betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Niemand die al v2 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 01:36
Het staat op de doos vermeld welke versie je hebt. En op het apparaat zelf natuurlijk.

Ik ben zelf van de v1 naar de v2 gegaan en qua instellingen zijn ze volgens mij gelijk. Toch heb ik voor de zekerheid maar even zelf alles ingesteld. Kleine moeite als je toch nog kunt zien hoe het bij je v1 ingesteld staat. Even een screenshot of iets dergelijks en je bent klaar.

Als je nog naar een v2 kunt zou ik het trouwens doen. Het heeft bij mij in één klap alle onstabiliteit verholpen. Werkt echt pérfect nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

v2 zou DFS/TPC certified zijn, de v1 niet. Dat vind ik al genoeg reden om de ander te willen.
Al weet ik dat van een US forum, of het in EU ook DFS gecertificeerd is weet ik niet zeker.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Heeft 1 van jullie hem al, zo ja waar is deze te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 01:36
Mediamarkt en Saturn leveren ze sowieso uit, maar er zitten toch nog V1's tussen. Dus ik denk dat het moeilijk is om een winkel aan te wijzen waar je gegarandeerd een V2 krijgt. Dan zul je even contact moeten zoeken met een winkel.

Of je kiest een winkel met zowel gratis verzending als gratis retourzending. Als het de V1 is, stuur je 'm gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Ik ben vandaag naar de mediamarkt gegaan, en inderdaad ze staan er beide. Dus v2 gekocht en de v1 stuur ik retour.

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

http://www.smallnetbuilde...ink-archer-c7-v2-reviewed

Hier staat een vergelijk tussen de twee met benchmarks.
Zo kun je voor jezelf zien wat de verschillen zijn en of dat de moeite waard is.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Ik kick dit topic even omhoog, omdat ik het zonde vind een nieuw topic te openen voor deze vraag.
Zag op de TP link website ook iets over een V3. Is dit puur software, of echt een nieuwe versie van de C7?

http://nl.tp-link.com/products/details/?model=Archer+C7#down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

Dacuuu schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:11:
Ik kick dit topic even omhoog, omdat ik het zonde vind een nieuw topic te openen voor deze vraag.
Zag op de TP link website ook iets over een V3. Is dit puur software, of echt een nieuwe versie van de C7?

http://nl.tp-link.com/products/details/?model=Archer+C7#down
Ik heb zojuist mijn V2 voorzien van nieuwe firmware. Nu staat er in het managmentscherm dat ik nu V2/V3 heb. Volgens mij is het softwarematisch.

Ik moet wel zeggen; Die nieuwe firmware loopt als een tiet op de 5Ghz.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/777f4d0db3b052265824f10550018df5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vind het toch wel jammer dat er zoveel verschil zit in v1 en v2 en dat ze allebei gewoon verkocht worden als de archer c7.
Enkele maanden in gebruik , in principe in het begin weinig problemen. Nu met meer 5ghz apparaten kom ik erachter dat de problemen in v1 zitten en niet v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airmaxx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Kan iemand mij uitleggen wat nu het problem is met de v1 over de V2 .

Ik gebruik deze nu aantal dagen en moet zeggen prima router.

Ook mijn Fritz 1750e connect met 415mbit en 1gbit op 2,4 en 5ghz als extender.

Op verschillende plekken getest en snelheden prima tot bijna max Vdsl speed.

Hoor graag jullie comment omtrent de v1
Pagina: 1