Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga deze laptop gebruiken voor de meest minimalistische school dingen zoals word, wat webbrowseren enz. (Hier hoeven zeker geen games op gespeelt te kunnen worden)
Wat is je budget?
Mijn maximale budget is 300 euro!!! Dit is echt maximaal het liefst met randaperatuur (gewoon een draadloos muisje en eventueel een usb cd/dvd drive als de laptop geen cd's of dvd's kan afspelen)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school en mogenlijk voor bvb in de trein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet helemaal maar ik heb zelf een Toschiba met enorme overhittings problemen zelfs als er een fanpad onderstaat! Hier kan ik dus ook geen minecraft op spelen ofzo terwijl het een laptop van 650 euro is!!!
Dit wil ik dus zeker niet meer!
Belangrijke dingen
- Er moet windows 7 of 8 op draaien
- er moeten minimaal 3 usb poorten inzitten (hoeft niet met usb 3.0)
- Er moet een mogenlijkheid bij zitten om cd's of dvd's af te spelen (blue ray is zeker niet nodig)
Notes:
Ik ben al een tijdje op tweakers actief en weet zelf ook al bijzonder veel van laptops en computers.
Ik weet dus wel wat ik koop enz... Maar wat input is altijd handig!
Ik heb dit al zelf gevonden:
pricewatch: Acer Aspire E3-111-C5F4
pricewatch: Acer Chromebook C710 -10074G01ii
Ik ga deze laptop gebruiken voor de meest minimalistische school dingen zoals word, wat webbrowseren enz. (Hier hoeven zeker geen games op gespeelt te kunnen worden)
Wat is je budget?
Mijn maximale budget is 300 euro!!! Dit is echt maximaal het liefst met randaperatuur (gewoon een draadloos muisje en eventueel een usb cd/dvd drive als de laptop geen cd's of dvd's kan afspelen)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school en mogenlijk voor bvb in de trein.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet helemaal maar ik heb zelf een Toschiba met enorme overhittings problemen zelfs als er een fanpad onderstaat! Hier kan ik dus ook geen minecraft op spelen ofzo terwijl het een laptop van 650 euro is!!!
Dit wil ik dus zeker niet meer!
Belangrijke dingen
- Er moet windows 7 of 8 op draaien
- er moeten minimaal 3 usb poorten inzitten (hoeft niet met usb 3.0)
- Er moet een mogenlijkheid bij zitten om cd's of dvd's af te spelen (blue ray is zeker niet nodig)
Notes:
Ik ben al een tijdje op tweakers actief en weet zelf ook al bijzonder veel van laptops en computers.
Ik weet dus wel wat ik koop enz... Maar wat input is altijd handig!
Ik heb dit al zelf gevonden:
pricewatch: Acer Aspire E3-111-C5F4
pricewatch: Acer Chromebook C710 -10074G01ii
[ Voor 24% gewijzigd door timicool op 24-08-2014 20:29 ]