Desktop gezocht voor CS:Go

Pagina: 1
Acties:

• MTol04
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-11-2025
Goede avond,

Ik ben opzoek naar een budget pc waarop ik Counterstrike global offensive wel redelijk op kan spelen. Daarnaast zal alleen word voor school, youtube etc voor gebruikt worden.

School zal binnenkort weer beginnen dus er zijn wat dingen te betalen. Mijn budget ligt rond de 200-400 euro..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-03 08:21

thorgal21

Forum Noob

• MTol04
Excuses! Ik heb eerst zelf rond gekeken en zag deze voor 150€
Specificaties:

CPU: Intel Core2Quad Q8300
RAM: 2x2GB DDR2
GPU: Geforce GT220
HDD: 640GB
DVD-Brander
Cardreader

Nou in mijn ogen zonder verstand leek mij dit een koopje? Of bewijst dit dat ik er geen verstand van heb?!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Met die computer kan je in elk geval geen fatsoenlijk CSGO spelen.

Heb je verstand van zelfbouw / ken je iemand die kan bouwen of wil je liever kant en klaar?

• MTol04
Nee ik ken helaas niemand die voor mij een pc in elkaar kan zetten. Dus het liefst kant en klaar. Het budget kan verschillen, maar het liefst tussen die price range

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Beste wat je voor dat budget (en verwacht geen krachtpatser) is iets in deze richting:
http://www.dragoncomputer...path=25_28&product_id=708

Betrouwbare webshop en goede service. Ook prijzen niet al te duur.

Iets krachtigere PC (videokaart):
http://www.dragoncomputer...path=25_61&product_id=666

EDIT: Bij deze systemen zit geen Windows. Dit zal je er dan nog zelf op moeten zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door thorgal21 op 24-08-2014 19:36 ]

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-03 11:01

Momentumlol

Car Fanatic

Ik lees net dat je een kant en klaar pc wilt. CS:GO heeft gelukkig niet heel erg veeleisende specs, maar toch zal je wel het een en ander moeten hebben zoals een redelijke GPU.

Heb je zelf al kant en klaar systemen gevonden?

Een PC tot 400 euro inclusief windows is namelijk een erg strikt budget, vooral omdat windows al zon 90 euro kost. Dan zou ik je eigenlijk adviseren om bij vraag & aanbod te gaan kijken.

[ Voor 123% gewijzigd door Momentumlol op 24-08-2014 19:43 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

• MTol04
Bedankt thorgal ik zal deze twee meenemen. Zelf ben ik ook niet opzoek naar een krachtpatser aangezien ik het meer voor school ga gebruiken.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:58
Momentumlol schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:38:
Ik lees net dat je een kant en klaar pc wilt. CS:GO heeft gelukkig niet heel erg veeleisende specs, maar toch zal je wel het een en ander moeten hebben zoals een redelijke GPU.

Heb je zelf al kant en klaar systemen gevonden?

Een PC tot 400 euro inclusief windows is namelijk een erg strikt budget, vooral omdat windows al zon 90 euro kost. Dan zou ik je eigenlijk adviseren om bij vraag & aanbod te gaan kijken.
Nee, juist de CPU is het allerbelangrijkst bij eigenlijk elke CS versie, omdat deze erg op de CPU wegen. Als je competitief CS wilt spelen is het belangrijk dat je ten alle tijden zo veel mogelijk FPS hebt, de GPU is eigenlijk een stuk minder belangrijk, dus een redelijke kaart is al meer dan voldoende.

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Scrtz schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:47:
[...]

Nee, juist de CPU is het allerbelangrijkst bij eigenlijk elke CS versie, omdat deze erg op de CPU wegen. Als je competitief CS wilt spelen is het belangrijk dat je ten alle tijden zo veel mogelijk FPS hebt, de GPU is eigenlijk een stuk minder belangrijk, dus een redelijke kaart is al meer dan voldoende.
Ik denk niet dat we moeten verwachten dat TS een steady fps van boven de 150 nodig heeft o.i.d.

Ik heb hier een PC staan met een G3220 er in, en dat is zat voor CS GO. Ik haal er simpel een steady 120fps mee. En ik weet niet precies wat je als ''Redelijke'' kaart bedoelt, maar een 260x ga je al lang niet vinden bijvoorbeeld in deze prijsklasse.

Probleem is dat TS een kant en klaar systeem wilt, met windows. Dus er moet sowieso ergens op bespaard worden.

Mtol04, zou je wel iemand kennen / het zelf aandurven om in een computer een videokaart te installeren?

[ Voor 13% gewijzigd door Momentumlol op 24-08-2014 19:51 ]

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

http://www.dragoncomputer...ct&path=20&product_id=787

FX 6300 6-Core 6x3.5Ghz
Nvidia Geforce GT730-4GB
320GB HDD.

http://www.dragoncomputer...ct&path=20&product_id=764

AMD FX 4130 4-Core 4x3.8Ghz
Nvidia Geforce GT730-4GB
500GB HDD

Deze kosten 419,99 euro inclusief windows bij dragoncomputers (Ik heb verder geen ervaring met die winkel, maar volgens mij best prima). Misschien is dat wat voor je?

Kan je in ieder geval CS:GO op spelen. Wellicht niet op t aller hoogst met anti alias aan, maar op medium-high moet je het toch goed kunnen spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Momentumlol op 24-08-2014 20:07 ]

Pagina: 1