Hoi iedereen, mijn laptop is stuk dus ik zit te denken om een nieuwe pc te kopen, ditmaal een desktop omdat bij mijn beide laptops de scharnieren het zo'n beetje als eerste begaven en de kans dat dat bij een desktop gebeurt is significant kleiner
. Heb niet echt een pc in elkaar gezet, dus ik weet niet of mijn lijstje klopt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games kunnen spelen op mijn nieuwe pc, maar het hoeft niet per sé ubergraphics met alle settings op z'n hoogst. Een beetje 'normaal' niveau. Ook is het kunnen draaien van videobewerkingssoftware (Sony Vegas, Adobe After Effect, Premiere) en Photoshop een vereiste. Verder de noodzakelijke dingen zoals internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een wenslijstje gemaakt dat ongeveer 730 euro is inclusief OS. Ik zit ook te denken aan een bedrag in die categorie met als maximum 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb waarschijnlijk geen componenten tot mijn beschikking, maar wel randapparatuur zoals een muis, geluidssysteem, microfoon e.d.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier niet echt over nagedacht behalve van wat het zo ongeveer zou moeten doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Upgradable is een pré
Ga je overklokken?
Nee
- Zijn er dingen die ik ben vergeten of dingen die er niet samenkunnen?
- Zijn er dingen die goedkoper kunnen of dingen die waarschijnlijk niet echt nodig zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games kunnen spelen op mijn nieuwe pc, maar het hoeft niet per sé ubergraphics met alle settings op z'n hoogst. Een beetje 'normaal' niveau. Ook is het kunnen draaien van videobewerkingssoftware (Sony Vegas, Adobe After Effect, Premiere) en Photoshop een vereiste. Verder de noodzakelijke dingen zoals internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een wenslijstje gemaakt dat ongeveer 730 euro is inclusief OS. Ik zit ook te denken aan een bedrag in die categorie met als maximum 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb waarschijnlijk geen componenten tot mijn beschikking, maar wel randapparatuur zoals een muis, geluidssysteem, microfoon e.d.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier niet echt over nagedacht behalve van wat het zo ongeveer zou moeten doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Upgradable is een pré
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,45 | € 66,45 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 131,04 | € 131,04 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 72,60 | € 72,60 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,22 | € 67,22 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,80 | € 89,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 729,86 | |
- Zijn er dingen die ik ben vergeten of dingen die er niet samenkunnen?
- Zijn er dingen die goedkoper kunnen of dingen die waarschijnlijk niet echt nodig zijn?