Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Ik zou er zeker films mee moetten kunnen downloaden en deftig bekijken(dus een deftige harde schijf lijkt me wel aangewezen)en streamen naar mijn tv. Ik zou er ook mee willen gamen voor games als football manager,assasins creed,far cry en dergelijke.(dat dit niet op hoogste settings zou kunnen heb ik geen probleem mee)
Wat mag het systeem gaan kosten?
600euro is mijn absolute max,minder zou fijn zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor,toetsenbord en muis heb ik. En een emachines el1300 desktop van een jaar of 6 denk ik(lijkt me sterk dat daar nog iets bruikbaars aan is)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een deftige harde schijf voor films te downloaden(een ssd lijkt me vanwege de redelijk dure prijs mss nog niet echt aangewezen?),films,muziek op dvd/cd's schrijven ben ik niet echt van plan,dus om de prijs te drukken mss best geen te dure.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte doet er niet echt toe, beperkte geluidshinder zou wel tof zijn
Ga je overklokken?
Vermits ik weinig ken van pc's , lijkt overklokken mij niet echt aangewezen
Dit is een lijstje dat ik al zelf heb samengesteld.
Er is nog budget over omdat er nog een windows bijmoet(80euro voor 8.1 heb ik gevonden of is er mss nog een goedkopere?),en voor eventuele betere onderdelen.
Ik ken zoals gezegd niet zoveel van pc's,dus best mogelijk dat er componenten niet zouden kunnen samengaan.
[Ik zou er zeker films mee moetten kunnen downloaden en deftig bekijken(dus een deftige harde schijf lijkt me wel aangewezen)en streamen naar mijn tv. Ik zou er ook mee willen gamen voor games als football manager,assasins creed,far cry en dergelijke.(dat dit niet op hoogste settings zou kunnen heb ik geen probleem mee)
Wat mag het systeem gaan kosten?
600euro is mijn absolute max,minder zou fijn zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor,toetsenbord en muis heb ik. En een emachines el1300 desktop van een jaar of 6 denk ik(lijkt me sterk dat daar nog iets bruikbaars aan is)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een deftige harde schijf voor films te downloaden(een ssd lijkt me vanwege de redelijk dure prijs mss nog niet echt aangewezen?),films,muziek op dvd/cd's schrijven ben ik niet echt van plan,dus om de prijs te drukken mss best geen te dure.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte doet er niet echt toe, beperkte geluidshinder zou wel tof zijn
Ga je overklokken?
Vermits ik weinig ken van pc's , lijkt overklokken mij niet echt aangewezen
Dit is een lijstje dat ik al zelf heb samengesteld.
Er is nog budget over omdat er nog een windows bijmoet(80euro voor 8.1 heb ik gevonden of is er mss nog een goedkopere?),en voor eventuele betere onderdelen.
Ik ken zoals gezegd niet zoveel van pc's,dus best mogelijk dat er componenten niet zouden kunnen samengaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 48,10 | € 48,10 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 140,51 | € 140,51 |
| 1 | Seagate Constellation ES ST31000424SS, 1TB | € 61,88 | € 61,88 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 67,27 | € 67,27 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 43,- | € 43,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 466,73 | |