Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vage karakters in een userpost

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Topicstarter
Bij voorbaad, ik weet niet of dit het juiste forum is, ik kon dit topic niet zo goed plaatsen :).

In het artikel over de mislukte lancering van de falcon-9r raket gebruikt een van de user karakters die van boven naar beneden (vermoedelijk? mijn rare unicode skills zijn niet zo best) renderen, daardoor overlapt zijn tekst met dat van andere personen. Natuurlijk is het in dit geval prima om gewoon zijn ellende te verwijderen, maar misschien is dit ook serverside op te lossen (characters replacen ofzo..?) zodat we niet meer van die trolls hebben :).

http://tweakers.net/nieuw...testvlucht.html#r_7139500

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klopt, fapperkes werd eerder ook al gerapporteerd. Lijkt me dat deze user z.s.m. geëlimineerd moet worden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Is geen bug, is 'gewoon' unicode in zijn post. En die gebruiker is inderdaad erg irritant aanwezig, dus EXTERMINATE!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.