Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
http://www.bol.com/nl/m/g...itorials-20140818_B3__1_#

Een aantal mensen zullen deze actie wel gezien hebben, denk ik :)

Ik vroeg me af (en een aantal van jullie zal wel gelijk het slechte denken :') ) wat iemand er van weerhoud 50 xbones te pre-orderen op acceptgiro, die 'ene' met een gouden ticket te houden en de rest terug te sturen.

Met deze vraag heb ik dan ook bol.com gebeld :D En de medewerkers hadden zich dat niet gerealiseerd (wait whut?). Er is daar dus geen bescherming voor ingebouwd.

Ik heb ook even de spelregels gelezen en daar staat maximaal 1 keer meedoen per klant, maar dan moet je wel wat controles uitvoeren denk ik.

Wat denken jullie?

En nee, ik ben het niet van plan, ik heb er al 1 in de pre-order en dat is genoeg :)

ps. Ik twijfelde even of dit in het xbone topic of shopping forum hoorde, toch gekozen voor hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vermoed dat dit wel gewoon opgevangen wordt door reguliere maatregelen van bol.com.

Je praat hier over 50 identieke orders op acceptgiro en op hetzelfde adres ter waarde van 20.000 euro.
Ik vermoed dat als jij ze plaatst dat je gewoon een telefoontje / mailtje krijgt over dat dit best kan maar dat er wel speciale regelingen gaan gelden of dat het niet op acceptgiro kan of ...

Maar dat heeft allemaal niets te maken met deze actie, maar ik neem aan dat dat gewone maatregelen zijn die sowieso al van kracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een discussie over hoe "slimme" mensen actievoorwaarden kunnen ontduiken of proberen misbruik te maken van WKOA, of hoe Bol.com met dergelijke zaken omgaat is wmb niet de bedoeling van het Shopping Forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.