Het moest er een x van komen. De oude Sony Trinitron is vervangen voor een Sony KDL-50W815B. De nieuwe aanwinst bevalt heel goed alleen vraag ik me af wat de beste keuze is om het geluid te optimaliseren.
Ik dacht aan een budget van ongeveer 300 euro. Een 5.1. systeem is misschien de beste keuze maar lastig met al die speakers dus gaan we voor een 2.1 of Soundbar idee.
Nu is het zo dat het model Sony tv we hebben uitgebreid kan worden met een draadloze Sub van Sony de SWF-BR100 zodat je ook een 2.1 systeem hebt. Kosten 265 euro.
Wat ik ook zou kunnen doen is van Marktplaats een Bose Cinemate GS Serie II kunnen aanschaffen voor 300 euro.
Er zijn zoveel keuzes mogelijk. Nu is mijn vraag.
Heeft iemand ervaring met de Sony SWF-BR100 Sub?
Hoe is de Cinemate?
Heeft iemand misschien een beter optie?
Ik dacht aan een budget van ongeveer 300 euro. Een 5.1. systeem is misschien de beste keuze maar lastig met al die speakers dus gaan we voor een 2.1 of Soundbar idee.
Nu is het zo dat het model Sony tv we hebben uitgebreid kan worden met een draadloze Sub van Sony de SWF-BR100 zodat je ook een 2.1 systeem hebt. Kosten 265 euro.
Wat ik ook zou kunnen doen is van Marktplaats een Bose Cinemate GS Serie II kunnen aanschaffen voor 300 euro.
Er zijn zoveel keuzes mogelijk. Nu is mijn vraag.
Heeft iemand ervaring met de Sony SWF-BR100 Sub?
Hoe is de Cinemate?
Heeft iemand misschien een beter optie?