Toon posts:

Intake of exhaust h90?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een pc in elkaar aan het zetten, de bitfenix prodigy en vroeg me even wat af. Ik heb nog geen temperatuurmeting gedaan maar ik post het hier even op het forum voor jullie advies in deze aangezien ik morgen de build afmaak. Ik heb dus een bitfenix prodigy case, met nu een 200mm bitfenix pro als intake aan de voorkant om koude lucht door de hele kast te blazen. Mijn cpu koeler is een h90 van corsair en deze heb ik op de achterkant gemonteerd aangezien hij niet aan de bovenkant kon. Deze heb ik nu ook als intake staan omdat dit aangeraden wordt voor lage cpu temperaturen. Nu is mijn vraag dus of dit geen problemen gaat opleveren. Ik blaas dus lucht naar binnen van de voor en achterkant. De voorkant 200mm en de achterkant een 140mm fan. Denken jullie dat ik beter de h90 op exhasut kan zetten of niet?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ja gewoon de H90 ook naar buiten laten blazen.

Ik heb een vergelijkbare setup 2 x intake en 2 x out.

Net 3 uurtjes gegamed en mijn 4770K @ 4.6ghz kwam niet boven de 42 graden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
Dus de h90 op exhaust en de front op intake. Probeer het morgen gewoon allebei.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54

D4NG3R

kiwi

:)

Tjah, als je je H90 als intake gebruikt word je CPU misschien 5-6 graden koeler, maar de rest van je systeem word juist warmer. Bekijk even wat het beste is voor deze opstelling.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken