"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
We zetten het vlaggetje alleen bij belgische ip's standaard op belgie en dat onthouden verder niet tenzij je het instelt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
En aanvulling op Kees, we kijken ook niet naar het opgegeven land volgens je profiel. Want hoewel jij het in de 'woonplaats' hebt ingevuld, is dat uiteraard normaliter bedoeld voor plaatsnamen. En dat veld is zodanig vrij dat dat geen verstandige manier is om iets van af te leiden.
We standaard niet welk vlaggetje je ziet, tenzij je het corrigeert. Zodra je het eenmalig hebt gecorrigeerd, bijvoorbeeld toen in Zweden, dan blijft het in principe wel in je profiel bewaard en krijg je vanaf dan in elk land het Belgische vlaggetje.
We standaard niet welk vlaggetje je ziet, tenzij je het corrigeert. Zodra je het eenmalig hebt gecorrigeerd, bijvoorbeeld toen in Zweden, dan blijft het in principe wel in je profiel bewaard en krijg je vanaf dan in elk land het Belgische vlaggetje.
Hmm, had er niet op gelet dat België bij "Woonplaats" stond, eerlijk gezegd niet gelet op het labeltje, en min of meer vanuit gegaan dat het "Land" was
- Inderdaad geen goed idee om daar op te checken. Dan zou er een veld met landkeuze moeten zijn (met combobox).
Echter is het - vind ik - ergens niet logisch dat dat dingetje zomaar aangepast wordt, als het niet door de persoon zelf één keertje goed gezet is geweest. Een Belg (als ik) wil toch niet plots prijzen uit NL zien omdat hij toevallig niet in België verblijft op het moment van raadplegen van de website?
Just my 2 cents
Wel goed dat het blijft staan na 1x corrigeren.
Echter is het - vind ik - ergens niet logisch dat dat dingetje zomaar aangepast wordt, als het niet door de persoon zelf één keertje goed gezet is geweest. Een Belg (als ik) wil toch niet plots prijzen uit NL zien omdat hij toevallig niet in België verblijft op het moment van raadplegen van de website?
Just my 2 cents
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dat klopt. Maar het probleem is dat het een automatisch afgeleide is van de informatie die we op dat moment hebben. We zouden natuurlijk kunnen kijken of we dergelijke informatie in het verleden al hebben afgeleid voor je, maar zover zijn we tot nu toe nog niet gegaanBitProcessor schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:13:
Bij ingelogde gebruikers is er dan in ieder geval nog een verleden mogelijk, maar bij niet-ingelogde bezoekers wordt dat natuurlijk een ander verhaal.